Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 oktober 2007, 00:05
amiraatje amiraatje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2007
Berichten: 9
amiraatje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief CWI-medewerkster

xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx

Amsterdam, 19 oktober 2007

Betreft: sollicitatie stageplek

Geachte heer xxxxxxxxxx,
Na aanleiding van deze brief solliciteer ik op de functie CWI medewerkster.
Ik heb een bezoek genomen in uw instelling en het heeft me erg getrokken dat ik graag mijn ervaringen kan opbrengen in uw instelling. Ik weet zeker dat ik binnen uw bedrijf een hoop ervaring op kan doen op zowel gebied werk en sociale contacten met mensen.

Ik volg als opleiding sociale zekerheid en zit in de 2 de van het ROC Amsterdam Delftland. Mijn stage duurt 1 jaar lang van 28 januari 2008 tot januari 2009. Het zou me een eer zijn om bij uw bedrijf stage te gaan lopen. Verder spreekt CWI me heel erg aan binnen het gebied van werken en sociale contacten houden met mensen.

Wat ik te bieden heb voor de functie CWI medewerkster: Ik heb sociale zekerheid gevolgd en ben nog bezig, verder heb ik ook persoonlijke eigenschappen geduldig, samenwerken, en een harde werker.

Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,



Hier je handtekening zetten!

xxxxxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxx


Bijlage: curriculum vitae


En wat vinden jullie ervan reageer plaeseee
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 oktober 2007, 15:13
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie brief wat vinden jullie er van

HOI,

IK ZAL IN HOOFDLEETERS REAGEREN.

IN EERSTE INSTANTIE, NADAT IK JE BRIEF 2X GELEZEN HEB, VIND IK DEZE BRIEF ONLOGISCH IN ELKAAR ZITTEN. JE SPRINGT VAN DE HAK OP DE TAK. DAAROM KAN IK JE NU AL ADVISEREN OM EENS OP ZOEK TE GAAN OP DE SITE NAAR HET AIDA MODEL. ALS JE DAAR JE TEKST DIE JE HIER HEBT IN VERDEELD DAN BEN JE AL AARDIG OP WEG. ZORG DAT JE GOEDLOPENDE ZINNEN HEBT EN GEEN TAALFOUTEN.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amiraatje Bekijk bericht
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx

Amsterdam, 19 oktober 2007

Betreft: sollicitatie stageplek

Geachte heer xxxxxxxxxx,(HIER WEET JE DE NAAM TOCH?)
Na (NAAR) aanleiding van(VAN WAT?) STUUR IK deze brief WAARMEE IK solliciteer (ik) op de functie CWI medewerkster.

TIJDENS EEN BEZOEK AAN UW INSTELLING IS MIJN INTERESSE ALLEEN MAAR GEGROEID IN EEN FUNCTIE BIJ HET CWI
(Ik heb een bezoek genomen in uw instelling en het heeft me erg getrokken dat ik graag mijn ervaringen kan opbrengen in uw instelling.) NAAST MIJN STUDIE HEB IK HET GEVOEL DAT IK BINNEN UW INSTELLING ERG VEEL ERVARING KAN OPDOEN OP ZOWEL ZAKELIJK ALS SOCIAAL TERREIN)Ik weet zeker dat ik binnen uw bedrijf een hoop ervaring op kan doen op zowel gebied werk en sociale contacten met mensen.

Ik volg als opleiding sociale zekerheid en zit in de 2 de van het ROC Amsterdam Delftland. (DE STAGE WELKE IK DIT JAAR WIL VOLTOOIEN ZAL ZIJN IN DE PERIODE VAN 28 JANUARI 2008 TOT 31 JANUARI 2009)Mijn stage duurt 1 jaar lang van 28 januari 2008 tot januari 2009. (DOORDAT HET CWI ALGEMEEN BEKEND IS LIJKT HET MIJ EEN UITSTEKENDE LEERSCHOOL OM MIJN STAGE TE VOLBRENGEN, ZODAT EEN EVENTUEEL TOEKOMSTIGE WERKGEVER KAN ZIEN IN WELKE WERKOMGEVING IK GEWEND BEN TE WERKEN) Het zou me een eer zijn om bij uw bedrijf stage te gaan lopen. Verder spreekt CWI me heel erg aan binnen het gebied van werken en sociale contacten houden met mensen.

DOORDAT IK GRAAG IN TEAMVERBAND WIL WERKEN DENK IK EEN GOEDE STAGIAIR TE ZIJN VOOR HET CWI. HIERNAAST BEN IK ERG LEERGIERIG, ZEER COLLEGIAAL, GEDULDIG EN FLEXBIBEL INZETBAAR ZODAT IK MEZELF SNEL KAN AANPASSEN BINNEN EEN GROEP COLLEGA'S)
Wat ik te bieden heb voor de functie CWI medewerkster: Ik heb sociale zekerheid gevolgd en ben nog bezig, verder heb ik ook persoonlijke eigenschappen geduldig, samenwerken, en een harde werker.


(NATUURLIJK BEN IK BEREID OM MIJN SOLLICITATIE MONDELING TE KOMEN TOELICHTEN)Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,



Hier je handtekening zetten!

xxxxxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxx


Bijlage: curriculum vitae


En wat vinden jullie ervan reageer plaeseee
JE SNAPT NATUURLIJK WEL DAT IK DE ZINNEN ZEKER NIET VLOEIEND HEB LATEN LOPEN, OMDAT IK VIND DAT JE JE BRIEF IN JE EIGEN BEWOORDING MOET SCHRIJVEN.
DUS, IN HET AIDA-MODEL JE BRIEF AANPASSEN EN NOGMAALS HIER PLAATSEN ZODAT ANDEREN ER OOK NAAR KUNNEN KIJKEN.

GROET,
RENS
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 oktober 2007, 00:33
amiraatje amiraatje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2007
Berichten: 9
amiraatje is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie brief wat vinden jullie er van

Rense ik dank u en nogmaals

ik ga mijn best nu echt doen en als ik klaar ben plaats ikhet weer en hoop dat het deze keer goed is sorry voor de moeite.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 oktober 2007, 00:43
amiraatje amiraatje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2007
Berichten: 9
amiraatje is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie brief wat vinden jullie er van

Rense hier hebt u een brief ik weet dat het mescdhien wat is veranderd hoop dat u het zo goed vind..

CWI Amsterdam Nieuw west
************
************
************

Amsterdam, 19 oktober 2007

Betreft: sollicitatie stageplek

Geachte heer Ron bulder,
Naar aanleiding van mijn bezoek in u instelling stuur ik deze brief waarmee ik solliciteer op de functie CWI medewerkster.

Tijdens een bezoek aan uw instelling is mijn interesse alleen maar gegroeid in een functie bij het CWI
Naast mijn studie heb ik het gevoel dat ik binnen uw instelling veel ervaring kan opdoen op zowel zakelijk als sociaal terrein.
Ik volg als opleiding sociale zekerheid en zit in de 2 de van het ROC Amsterdam Delftland. De stage welke ik dit jaar wil voltooien zal zijn in de periode van 28 januari 2008 tot 31 januari 2009. Doordat het CWI algemeen bekend is lijkt het mij een uitstekende leerschool om mijn stage te volbrengen, zodat een eventueel toekomstige werkgever kan zie in welke werkomgeving ik gewend ben te werken. Het zou me een eer zijn om bij uw bedrijf stage te gaan lopen. Verder spreekt CWI me heel erg aan binnen het gebied van werken en sociale contacten houden met mensen.

Doordat ik graag in teamverband wil werken denkik een goede stagiaire te zijn voor het CWI. Hiernaast ben ik erg leergierig, zeer collegiaal, geduldig en flexibel inzetbaar zodat ik mezelf snel kan aanpassen binnen een groep collega’s.


Natuurlijk ben ik bereid om mijn sollicitatie en CV mondeling te komen toelichten.

Met vriendelijke groet,

Hier je handtekening zetten!

****** ****
************
************



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 oktober 2007, 13:30
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie brief wat vinden jullie er van

Hoi,.

Dit is al een stuk beter.

Lees hem zelf nog eens en denk overal bij, of het wel in jouw eigen bewoording staat.
Daarna laat je nog eens de spellingscontrole erover gaan om typfouten eruit te halen. Laat je brief nog eens door iemand anders lezen en als die persoon hem goedkeurt, stuur je hem op.

Detail: ik zou geen voornaam in je aanhef gebruiken en de 2de alinea begint met ongeveer dezelfde worden als je inleiding.

Succes ermee.

Groet,
Rens

Je mag wel je tegen me zeggen in plaats van u
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 oktober 2007, 16:53
amiraatje amiraatje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2007
Berichten: 9
amiraatje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief CWI-medewerkster

Dank je wel dat is goed om te horen dat ik goed aan de slag ben wil je hier na kijken en ik plaats het ook voor andere die me daar willen helpen.

CWI Amsterdam Nieuw west
************
************
************

Amsterdam, 19 oktober 2007

Betreft: sollicitatie stageplek

Geachte heer Bulder,

Naar aanleiding van mijn bezoek in u instelling stuur ik deze brief waarmee ik solliciteer op de functie CWI medewerkster.

Aan uw instelling is mijn interesse alleen maar gegroeid in een functie bij het CWI
Naast mijn studie heb ik het gevoel dat ik binnen uw instelling veel ervaring kan opdoen op zowel zakelijk als sociaal terrein.
Ik volg als opleiding sociale zekerheid en zit in de 2 de van het ROC Amsterdam Delftland. De stage welke ik dit jaar wil voltooien zal zijn in de periode van 28 januari 2008 tot 31 januari 2009. Doordat het CWI algemeen bekend is lijkt het mij een uitstekende leerschool om mijn stage te volbrengen, zodat een eventueel toekomstige werkgever kan zie in welke werkomgeving ik gewend ben te werken.

Het zou me een eer zijn om bij uw bedrijf stage te gaan lopen. Verder spreekt CWI me heel erg aan binnen het gebied van werken en sociale contacten houden met mensen.

Doordat ik graag in teamverband wil werken denk ik een goede stagiaire te zijn voor het CWI. Hiernaast ben ik erg leergierig, zeer collegiaal, geduldig en flexibel inzetbaar zodat ik mezelf snel kan aanpassen binnen een groep collega’s.


Natuurlijk ben ik bereid om mijn sollicitatie en CV mondeling te komen toelichten.

Met vriendelijke groet,

Hier je handtekening zetten!

****** ****
************
************



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 oktober 2007, 01:29
amiraatje amiraatje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2007
Berichten: 9
amiraatje is on a distinguished road
Standaard Re: CV CWI-medewerkster

beste renske

Ik heb hier een CV gemaakt kan je alstublieft kijken of ik het zo goed heb gedaan groetjes amiraatje


Persoonlijke gegevens:

Naam: xxx
Geboortedatum: xxx
Woonplaats: xxx
Geboorteplaats: xxx
Telefoon: xxx
Mobiel: xxx
E-mail: xxx
Burgerlijke staat: xxx

Opleidingen:
2002 - 2006
Verzorging gevolgd en heb VMBO- KADER diploma behaald.Vakken: Nederlands, engels, rekenen, verzorging praktijk(EHBO), biologie
2006 -2007
MBO opleiding sociaal juridisch dienstverlening bezig.
Vakken: Nederlands, Specifiek regelgeving, Stagevoorbereiding, Engels, Overheid en recht.

Werkervaring:
2006 – vakantiewerk
Ik werkte bij een bejaardenhuis als keukenmedewerkster was alleen voor vakantie en had heel veel contact met oudere mensen die je ten hulp biedt.
2006- heden
Ik werk ook bij alberthein als bijbaantje vind het heel leuk heb het naar mijn zin je hebt verschillende contacten met mensen en de sfeer en samenwerking met collega’s is ook heel belangrijk

Aanvullende vaardigheden
- Computer ervaring: Windows, word, Excel (nog bezig), PowerPoint.

Sterke eigenschappen
Goede communicatie vaardigheden, teamwerker, overtuigend, initiatief, harde werker en doorzettingsvermogen.
Talen:
Taal Schrijven Lezen
- Nederlands: goed goed
- Engels: redelijk goed
- Marokkaans: redelijk goed

Hobby's
Tennis, koken, karten en lezen

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 25 oktober 2007 om 15:00 Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 oktober 2007, 21:46
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief CWI-medewerkster

Hoi,

Ik zou de ervaring en opleiding andersom zetten. Het laatste wat je gedaan hebt, bovenaan zetten.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #9  
Oud 22 oktober 2007, 23:59
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: CV CWI-medewerkster opmaak

dank je wel ik weet eigelijk niet wat je bedoelt over andersom en de laaste stukje boven zetten maar ik laat het zien wat ik ervan begreep meschien is het wel goed.

Persoonlijke gegevens:

Naam: xxx
Geboortedatum: xxx
Woonplaats: xxx
Geboorteplaats: xxx
Telefoon: xxx
Mobiel: xxx
E-mail: xxx
Burgerlijke staat: xxx


Werkervaring:
2006- heden
Ik werk ook bij alberthein als bijbaantje vind het heel leuk heb het naar mijn zin je hebt verschillende contacten met mensen en de sfeer en samenwerking met collega’s is ook heel belangrijk
2006 – vakantiewerk
Ik werkte bij een bejaardenhuis als keukenmedewerkster was alleen voor vakantie en had heel veel contact met oudere mensen die je ten hulp biedt.



Opleidingen:
2002 - 2006
Verzorging gevolgd en heb VMBO- KADER diploma behaald.Vakken: Nederlands, engels, rekenen, verzorging praktijk(EHBO), biologie
2006 -2007
MBO opleiding sociaal juridisch dienstverlening bezig.
Vakken: Nederlands, Specifiek regelgeving, Stagevoorbereiding, Engels, Overheid en recht.


Aanvullende vaardigheden
- Computer ervaring: Windows, word, Excel (nog bezig), PowerPoint.

Sterke eigenschappen
Goede communicatie vaardigheden, teamwerker, overtuigend, initiatief, harde werker en doorzettingsvermogen.
Talen:
Taal Schrijven Lezen
- Nederlands: goed goed
- Engels: redelijk goed
- Marokkaans: redelijk goed

Hobby's
Tennis, koken, karten en lezen

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 25 oktober 2007 om 15:00 Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd
Met citaat reageren
  #10  
Oud 23 oktober 2007, 00:02
amiraatje amiraatje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2007
Berichten: 9
amiraatje is on a distinguished road
Standaard Re: CV CWI-medewerkster opmaak

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
dank je wel ik weet eigelijk niet wat je bedoelt over andersom en de laaste stukje boven zetten maar ik laat het zien wat ik ervan begreep meschien is het wel goed.

Persoonlijke gegevens:

Naam: xxx
Geboortedatum: xxx
Woonplaats: xxx
Geboorteplaats: xxx
Telefoon: xxx
Mobiel: xxx
E-mail: xxx
Burgerlijke staat: xxx


Werkervaring:
2006- heden
Ik werk ook bij alberthein als bijbaantje vind het heel leuk heb het naar mijn zin je hebt verschillende contacten met mensen en de sfeer en samenwerking met collega’s is ook heel belangrijk
2006 – vakantiewerk
Ik werkte bij een bejaardenhuis als keukenmedewerkster was alleen voor vakantie en had heel veel contact met oudere mensen die je ten hulp biedt.

Opleidingen:
2002 - 2006
Verzorging gevolgd en heb VMBO- KADER diploma behaald.Vakken: Nederlands, engels, rekenen, verzorging praktijk(EHBO), biologie
2006 -2007
MBO opleiding sociaal juridisch dienstverlening bezig.
Vakken: Nederlands, Specifiek regelgeving, Stagevoorbereiding, Engels, Overheid en recht.


Aanvullende vaardigheden
- Computer ervaring: Windows, word, Excel (nog bezig), PowerPoint.

Sterke eigenschappen
Goede communicatie vaardigheden, teamwerker, overtuigend, initiatief, harde werker en doorzettingsvermogen.

Talen:
Taal Schrijven Lezen
- Nederlands: goed goed
- Engels: redelijk goed
- Marokkaans: redelijk goed

Hobby's
Tennis, koken, karten en lezen
hoop dat CV zo hoort anders breng ik veranderingen in dank je wel: en was dus de sollicitatie goedgekeurd dan kan ik het opsturen.

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 25 oktober 2007 om 15:00 Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerkster administratieve ondersteuning Telrunya Sollicitatiebrief en cv 1 4 oktober 2007 17:11
Sollicitatiebrief medewerkster onroerend goed, graag commentaar Justme75 Sollicitatiebrief en cv 1 23 april 2007 11:19
sollicitatiebrief administratief medewerkster Tomlin Sollicitatiebrief en cv 7 21 februari 2007 12:36
Sollicitatiebrief voor stage CWI saartje Sollicitatiebrief en cv 5 10 januari 2007 18:34
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon