Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 juli 2010, 14:37
grove grove is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 juli 2010
Berichten: 1
grove is on a distinguished road
Standaard Kan iemand m'n sollicitatiebrief beoordelen?

dit is eigenlijk m'n eerste echte sollicitatie brief en heb er nogal moeite mee gehad maar ik zou graag de mening van iemand willen die het al vaker gedaan heeft zo'n sollicitatie brief.. hier komt'ie:


naam
adres
postcode , woonplaats

Trigion Aviation Security

Almere, 14 Juli 2010
Betreft: vacature luchthaven beveiliger.
Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is x, ik ben 19 jaar en heb zojuist mijn diploma Beveiliger 2 gehaald. Graag wil ik zo snel mogelijk aan de slag, het liefst in een groot en goed georganiseerd bedrijf als Trigion, dat wil ik om zoveel mogelijk ervaring op te doen in een korte tijd. Ik heb mijn stage gelopen op het ROC Flevoland te Almere buiten.
In alle eerlijkheid vond ik het geen goed leerbedrijf, mijn voldoendes heb ik dan ook aan mijzelf te danken door de boeken grondig te bestuderen.

Mijn interesse ligt al enige tijd in de beveiliging, omdat ik een aardig grote jongen ben en autoriteit en rust uitstraal. Mijn uiteindelijke doel is aan het werk raken in de persoonsbeveiliging. Voor dat ik die droom kan verwezenlijken wil ik eerst genoeg ervaring opdoen, helaas heb ik dat nog niet echt, maar de wil om te leren is er zeker. Ik heb helaas ook nog geen rijbewijs. Ik ben wel van plan zo snel mogelijk met mijn rijbewijs te beginnen, zodra ik het geld ervoor heb.

Ik kan goed in teamverband werken, communicatie vind ik persoonlijk heel belangrijk. Ik kan me goed in andere mensen inleven, ben communicatief goed ingesteld en ben een geduldig persoon.

Mijn Engelse taal is erg goed, ik spreek en schrijf het vloeiend en kan mensen met verschillende accenten(Brits, Schots en Iers bijvoorbeeld), vaak heel goed verstaan.

Graag zou ik op een gesprek willen komen om mijzelf nader toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
x
------------------------------------------------------------------------

in de echte brief staan m'n naam en gegevens er wel goed in het gaat mij meer om de basis inhoud, het is (zoals velen dus al kunnen lezen) voor een baan op Schiphol bij Trigion. heb een sollicitatie formulier op internet ingevuld en m'n cv bijgevoegd maar er is ook de mogelijkheid een sollicitatie brief mee te sturen dus dat wil ik ook graag doen..
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 juli 2010, 14:21
saskia_nietgeregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Kan iemand m'n sollicitatiebrief beoordelen?

Hoi,

Ik zou nooit in een brief vermelden dat je iets geen goed leerbedrijf vind. Je moet de nadruk leggen op het positieve! dat is net als vertellen dat je bij je vorige baan na ruzie bent weg gegaan, dan word je een risico om aan te nemen. want wat je als je dat ook over hen gaat zeggen. (reputatieschade)

Verder vraag ik me af hoe je erop komt om het engels te vermelden? staat dat in de vacature?? Zo ja, vermeld dat terug naar de vacature. Als je woorden uit de vacature kan gebruiken, zoals vaardigheden is dat altijd goed. Maar zet er dan bij dat het uit de vacature komt, Ik las in uw vacature dat....

En noem meer voorbeelden. Ik ben goed in ..... want dat heb ik daar en daar gedaan.
of ik ben handig met, want dat heb ik hier gedaan en zo gedaan.

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor junior stylist, kan iemand me helpen? Lu-lami Sollicitatiebrief en cv 4 1 november 2009 22:42
Sollicitatiebrief (leerling) sterilisatiemedewerker, kan iemand het controleren aub labear1386 Sollicitatiebrief en cv 0 6 juli 2009 20:34
Sollicitatiebrief XXXX Accountants. Kan iemand hem nalezen? Dank u! Estherhaley Sollicitatiebrief en cv 0 30 januari 2009 18:19
Gekke zin in sollicitatiebrief? Kan dat? cle0 Sollicitatiebrief en cv 3 15 september 2008 21:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon