Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 februari 2007, 16:55
suclmerot suclmerot is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 februari 2007
Berichten: 1
suclmerot is on a distinguished road
Standaard sollicitatie Junior Projectmanager

Graag zou ik uw reactie ontvangen op de ontstaande brief die behoord bij de volgende vacature, bijvoorbaat dank:

Vanwege de snelheid van het vervullen van deze vacature, stellen wij deze vacature gelijktijdig, zowel in- als extern open.

De organisatie
*** is een dochteronderneming van de *** en Woningstichting ***, opgericht op 1 juli 2004. *** ontwikkelt en realiseert een groot aantal projecten in Amsterdam en wijde omgeving.We ontwikkelen projecten met de menselijke maat als uitgangspunt en prettig wonen als resultaat. Als ‘sociale’ ontwikkelaar zijn en blijven wij betrokken bij de mensen die wonen en werken in onze gebouwen en wijken. Met 85 gemotiveerde medewerkers, waarvan het merendeel direct aan de projecten werkt, genereert *** hoge projectomzetten voor haar opdrachtgevers. Op zeer korte termijn zijn wij op zoek naar een:

Junior Projectmanager

(voor 36 uur per week)

De functie

Als junior projectmanager ondersteunt u meerdere (senior) projectmanagers in het totale projectproces en bent u gedelegeerd verantwoordelijk voor deelprojecten. De junior projectmanager rapporteert aan de (senior) projectmanagers en valt hiërarchisch onder het hoofd gebiedsontwikkeling.

De taakinhoud

De junior projectmanager levert in brede zin een bijdrage aan:

het voorbereiden en begeleiden van nieuwbouw-, sloop- en renovatieprojecten
het opstellen van fasedocumenten
het mede controleren van tekeningen en bestekken
het plannen en coördineren van de inzet van interne en externe betrokken partijen
het adviseren aan en rapporteren over de voortgang van het project aan de opdrachtgever
het maken van prijsafspraken, binnen gestelde budgettaire kaders, met externe partijen
het aanvragen van subsidies, het zorgdragen voor goed verloop van ambtelijke procedures
het onderhouden van externe contacten met aannemers, architecten, gemeentelijke instanties en nutsbedrijven
het verzorgen van administratie, correspondentie en verslaglegging.
Wij vragen

Minimaal een afgeronde HTS/ Universitaire studie richting bouwkunde of door ervaring verkregen kennis, maximaal 2 jaar relevante werkervaring, kennis van procedures en regelgeving binnen woningcorporaties/ volkshuisvesting/ruimtelijke ordening. Wij zoeken een persoon met een meer technische dan beleidsmatige invalshoek. U ben klant-, kwaliteit- en servicegericht, innovatief, communicatief en collegiaal. U bent energiek en u voelt u thuis in een sterk veranderende werkomgeving.

Ons aanbod

*** biedt u een uitdagende functie en een informele werksfeer binnen een enthousiast team. Het betreft een fulltime dienstverband voor 36 uur per week, in eerste instantie voor de duur van een jaar. Het salaris is, afhankelijk van opleiding en ervaring, ingedeeld in de CATS letter G (€ 2.325,- tot maximaal € 3.059,-), conform de CAO Woondiensten. *** biedt goede primaire arbeidsvoorwaarden op basis van de CAO Woondiensten en heeft eigen secundaire arbeidsvoorwaarden.

Bent u geďnteresseerd?

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met *** of ***, senior projectmanagers, onder telefoonnummer *** of ***. Uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae kunt u uiterlijk tot en met 28 februari 2007 richten aan de ***, afdeling Personeel & Organisatie, t.a.v. ***, Postbus 9252, 1006 AG AMSTERDAM of per e-mail: ***@***.nl .

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


***
***
***


***, 24 februari 2007


***
***
***
***


Betreft: Sollicitatie naar de functie van Junior Projectmanager

Geachte heer ***,

Graag wil ik reageren op de vacature van Junior Projectmanager waarin wordt gevraagd naar een persoon met een technische invalshoek. Ik begrijp dat u een energieke medewerker met innovatieve ideeën zoekt in een sterk veranderende werkomgeving. Omdat het functieprofiel goed aansluit bij mijn kennis, vaardigheden en interesses heb ik besloten te solliciteren. Mijn naam is XYZ, en ik ben in anderhalf jaar geleden afgestudeerd in Bouwtechnische Bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam.

De functie van Junior Projectmanager bij een *** spreekt me om diverse redenen aan. De combinatie van bouwkunde, financiën en wet en regelgeving heeft mijn interesse. Ik ben ambitieus en beschik over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Door mijn opleidingen en huidige werkzaamheden heb ik een ruime bouwkundige basis met ervaring in verschillende functies. Daarnaast heb ik enige ervaring opgedaan bij een sociale ontwikkelaar tijdens mijn stages bij de Woonmaatschappij op een vergelijkbare afdeling. Ik ben graag bereid mijn kennis verder te ontwikkelen met aanvullende opleidingen en heb de potentie om door te groeien.

De functie Junior Projectmanager zie ik als een ideaal vervolg van mijn carričre. Gecombineerd met inzet en een positieve instelling, ben ik er daarom van overtuigd dat ik de door u genoemde werkzaamheden op goede wijze zal kunnen uitoefenen.

Het bijgevoegde curriculum vitae geeft een goed beeld van mijn opleidingen en werkervaring. Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief aanleiding geeft tot een vervolg in de vorm van een gesprek.

Met vriendelijke groet,


***
Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 februari 2007, 19:14
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie Junior Projectmanager

Hoi,

In de adv. staat dat je contact kunt opnemen, heb je dat gedaan en heb je een aantal goede vragen gesteld waarvan je de antwoorden in je brief verwerkt hebt?

Verder geven ze aan dat ze op zoek zijn naar een colllega met een aantal competentie's. Ik zie dat je daar helemaal niet op inhaakt. Dat zijn kansen om je brief lekker op te smukken.

Je afsluiting is goed, maar het eind zou ik veranderen in: "zal leiden tot een eerste kennismakingsgesprek"

Succes ermee.
Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46
Sollicitatie stage financieel administratie saron Sollicitatiebrief en cv 2 21 januari 2007 19:49
Open sollicitatie leer werkplaats sara Sollicitatiebrief en cv 1 28 december 2006 18:33
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon