Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 januari 2007, 19:32
saron saron is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 3
saron is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie stage financieel administratie

Hello,

Wie kan me helpen voor het verbeteren van mijn sollicitatiebrief

Sollicitatie stage financieel administratie

De heer …………….
Xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx

xxxxxx, xxx januari 2007

Geachte heer ……………

In mijn zoektocht naar een geschikte stageplek de heer xxxxxxx oud project medewerker vanxxxx adviseerde me bij u te solliciteren. Ik richt mij tot uw bureau met de vraag of een stageplaats bij uw organisatie tot de mogelijkheden behoort in de functie van financieel administratie voor een periode van ongeveer zes maanden. Ik ben per direct beschikbaar voor een werkweek van 24 uur.

Momenteel ben ik werkzaam als Parttime Project coördinator voor de Stichting xxxxxx in xxxxxx. Ook nu nog ben ik, weliswaar vanuit Nederland, via stichting xxxxe en stichting xxxx op vrijwillige basis betrokken bij het nood hulp en conflict beheersing in xxxxx (naam van een land). Ondertussen heb ik opleidingen gevolgd op het gebied van bedrijfsadministratie op MBA en SPD I niveau. Inmiddels heb ik een korte stage opgedaan als financieel administratief medewerker bij een administratiekantoor. In deze functie heb ik wel een basis kennis gemaakt met allerlei aspecten van het vak. Toch heb ik een behoefte wat ik geleerd heb in praktijk te kunnen brengen en mijn carrière in de functie financieel administratie verder kan uitbreiden

Tijdens mijn werkzaamheden bij stichting xxxxx , uw organisatie Stichting xxxxxxx was onder andere onze partner organisaties waarmee ik samenwerkten en gedurende meer dan 10 jaar een goede bijlaterale samenwerking overleg hebben gevoerd ten behoeve van vluchteling kinderen.
Gelet op mijn affiniteit met hulporganisaties en bijzonder uw stichting xxxxx lijkt mij bijzonder inspirerend een stage op doen bij een organisatie die solidariteit biedt aan kinderen in ontwikkelings landen die dat nodig hebben. Graag door mij bij u te vervullen stage, bij zal dragen aan het succes van uw organisatie en voor mij persoonlijk bij zal dragen aan verdere beschikbaarheid voor uw organisatie.

Tijdens mijn werkzaamheden meen ik te hebben bewezen dat ik me snel kan aanpassen in een nieuwe materie. U mag van mij een enthousiaste, leergierige, en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Tevens beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen met goed analytische vaardigheden betreffende plaatselijke politiek en sociale en economische ontwikkelingen van het (een regio van een wereld deel).

Mocht u daar op korte termijn geen behoefte aan hebben, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige gelegenheid.
Voor verdere informatie over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar het bijgevoegde curriculum vitae. Natuurlijk ben ik graag bereid mijn sollicitatie nader mondeling toe te lichten.

In afwachting van uw verdere berichten, verblijf ik,

Hoogachtend,


saron
Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 januari 2007, 19:36
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie stage financieel administratie

Er is een bepaalde spelfout die je erg vaak maakt in deze brief: een samenstelling los schrijven in plaats van aaneen.

Bijvoorbeeld:
  • partner organisaties > partnerorganisaties
  • nood hulp > noodhulp
  • project medewerker > projectmedewerker
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 januari 2007, 19:49
saron saron is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 3
saron is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie stage financieel administratie

hartelijk dank rene voor de correcties.

groet

saron
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage rechtbank (open sollicitatie) Trudi Sollicitatiebrief en cv 3 3 april 2010 14:40
Sollicitatie Stage mloow Sollicitatiebrief en cv 2 8 oktober 2009 19:32
Open sollicitatie voor functie op financiële administratie Simmie Sollicitatiebrief en cv 7 16 november 2007 10:47
Sollicitatie stage Chris_lieuw Sollicitatiebrief en cv 0 22 november 2006 20:32
Sollicitatie stage Marjon1986 Sollicitatiebrief en cv 2 21 april 2006 10:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon