Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 mei 2008, 15:31
Jel Jel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Berichten: 6
Jel is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief managementassistent. Graag commentaar

Hoi,
Ik zou graag jullie commentaar willen lezen op onderstaande brief. Een aantal dingen heb ik afgeschermd dmv .........


"Via een van uw medewerksters ben ik op de hoogte gesteld van de vacature managementassistent binnen uw organisatie. De functie is inmiddels extern opengesteld en staat ook vermeld op de .... site.

Momenteel ben ik werkzaam in vaste dienst als administratief juridisch medewerkster bij het ....., waar ik sinds 4 jaar met veel plezier werk. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het .......
Voorheen ben ik 16 jaren werkzaam geweest op de afdeling .... bij de ..., waar ik gewerkt heb in verschillende functies waaronder het administratieve gedeelte van de afdeling en daarna met het assisteren van de leidinggevende, waarbij ik aanspreekpunt was van de afdeling.
Door deze ervaring ben ik goed georiënteerd op het administratieve en juridische vlak, hetgeen in deze functie goed van toepassing zal komen.

Wat mij bijzonder aanspreekt in de vacature, naast de genoemde administratieve werkzaamheden, zijn de doelstellingen en activiteiten van uw organisatie. Het werken aan bereikbare en beschikbare zorg voor mensen. Daarbij sluit deze functie zeer goed aan op mijn werkervaring en mijn kennis stemt goed overeen met de eisen die u, stelt aan een serieuze gegadigde.

Ik ving het prettig om zelfstandig en in teamverband te werken en ik ben een creatieve denker.
Een andere functie-eigenschap is dat ik heb leren denken vanuit de klant, omdat ik in mijn huidige werkveld met mensen te maken heb uit diverse lagen van de bevolking. Ik kan daarom goed omgaan met contacten op verschillende niveau' s.
Daarnaast beschik ik over de nodige mondelinge en schriftelijke vaardigheden, waar ik cursussen in heb gevolgd. Tevens ben ik bereid tot het volgen van gerichte opleidingen.
Daarbij ben ik sociaal en heb ik geen 9 tot 5 mentaliteit.

Ik hoop dat deze brief U aanleiding geeft mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want ik heb al heel lang geen sollicitatiebrieven geschreven. Zou dit wel snel kunnen want de brief moet snel weg.

gr. Jel.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 mei 2008, 15:55
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Sollicitatiebrief managementassistent. Graag commentaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jel Bekijk bericht
Hoi,
Ik zou graag jullie commentaar willen lezen op onderstaande brief. Een aantal dingen heb ik afgeschermd dmv .........


"Via een van uw medewerksters [ je zou de naam van deze medewekster kunnen noemen heb je een soort van referentie] ben ik op de hoogte gesteld van de vacature managementassistent binnen uw organisatie. De functie is inmiddels extern opengesteld en staat ook vermeld op de .... site.

Momenteel ben ik werkzaam in vaste dienst als administratief juridisch medewerkster bij het ....., waar ik sinds 4 jaar met veel plezier werk. [ waarom ga je hier dan weg?] In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het .......
Voorheen ben ik 16 jaren werkzaam geweest op de afdeling .... bij de ..., waar ik gewerkt heb in verschillende functies [ zou ik vervangen door waar ik verschillende functies heb vervuld] waaronder het administratieve gedeelte van de afdeling en daarna [ doorgroeide in het] met het assisteren van de leidinggevende, waarbij ik aanspreekpunt was van de afdeling.
Door deze ervaring ben ik goed georiënteerd op het administratieve en juridische vlak, hetgeen in deze functie goed van toepassing zal komen. [ goeie zin]

Wat mij bijzonder aanspreekt in de vacature, naast de genoemde administratieve werkzaamheden, zijn de doelstellingen en activiteiten van uw organisatie. Het werken aan bereikbare en beschikbare zorg voor mensen. [ waarom vind je dit belangrijk?] Daarbij sluit deze functie zeer goed aan op mijn werkervaring en mijn kennis stemt goed overeen met de eisen die u, stelt aan een serieuze gegadigde. [je zou hier specifieken voorbeelden kunnen noemen]

Ik ving het prettig om zelfstandig en in teamverband te werken en ik ben een creatieve denker. [ waaruit blijkt dit?]
Een andere functie-eigenschap is dat ik heb leren denken vanuit de klant, omdat ik in mijn huidige werkveld met mensen te maken heb uit diverse lagen van de bevolking. Ik kan daarom goed omgaan met contacten op verschillende niveau' s.
Daarnaast beschik ik over de nodige mondelinge en schriftelijke vaardigheden, waar ik cursussen in heb gevolgd. [ welke cursussen en welke mondelinge en schriftelijke vaardigheden] Tevens ben ik bereid tot het volgen van gerichte opleidingen.
Daarbij ben ik sociaal en heb ik geen 9 tot 5 mentaliteit.

Ik hoop dat deze brief U aanleiding geeft mij uit te nodigen voor een gesprek.[ niet een sterke afsluiting mag minder bescheiden]

Met vriendelijke groet,

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want ik heb al heel lang geen sollicitatiebrieven geschreven. Zou dit wel snel kunnen want de brief moet snel weg.

gr. Jel.

ik hoop dat je hier wat aan hebt succes met je sollicitatie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 mei 2008, 19:02
Jel Jel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Berichten: 6
Jel is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistent. Graag commentaar

Hoi,
Bedankt voor je reactie. Zeker kan ik hier iets mee.

gr Jel
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 mei 2008, 13:07
Jel Jel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Berichten: 6
Jel is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistent. Graag commentaar

Helaas gaat dit niet meer want de brief is al weg. Had ook nog spellingscontrole uitgeoefend maar dan heeft hij daar overheen gekeken. Helaas niets aan te doen.

Bedankt voor de opmerking
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 mei 2008, 14:38
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jel Bekijk bericht
Had ook nog spellingscontrole uitgeoefend maar dan heeft hij daar overheen gekeken.
Dat komt omdat ving een bestaand woord is! Dus je moet het ALTIJD opnieuw lezen. Het liefst uitgeprinten en dan langzaam & hardop voorlezen...


Maar ja: hopen dat het niet opvalt
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 mei 2008, 14:44
Jel Jel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Berichten: 6
Jel is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistent. Graag commentaar

Zoiets kan altijd gebeuren. Je moet eens weten hoe vaak ik deze brief heb overgelezen en door anderen heb laten lezen en iedereen heeft er overheen gelezen. Als ze hierover vallen dan ben ik er niet op de goede plek.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 mei 2008, 14:54
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jel Bekijk bericht
Zoiets kan altijd gebeuren. Je moet eens weten hoe vaak ik deze brief heb overgelezen en door anderen heb laten lezen en iedereen heeft er overheen gelezen.
Echt waar, lachen zeg!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jel Bekijk bericht
Als ze hierover vallen dan ben ik er niet op de goede plek.
Kijk als dat je instelling is, dan zit je momenteel met een goed gevoel te wachten!
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 23 mei 2008, 19:28
Jel Jel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Berichten: 6
Jel is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistent. Graag commentaar

Ben het roerend met je eens.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 26 mei 2008, 10:37
Jel Jel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Berichten: 6
Jel is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistent. Graag commentaar

Volgens mij is het allemaal achterhaald want ik heb mijn brief in Word nog eens doogelezen en daar staat wel "Ik vind". Het kan ook zijn dat ik bij het kopieren naar hier per ongeluk iets verkeerd heb gedaan waardoor er "Ik ving" staat. Gelukkig maar pfffffffff
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon