Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 september 2005, 01:38
Britt Britt is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Berichten: 1
Britt is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief zelfstandig logopedist

Hoi allemaal,

Het is mijn eerste keer dus laat die kritiek maar komen... Ik vroeg me ook af of het op dit forum is toegelaten om ook je CV te plaatsen en te laten nalezen door anderen?

Groetjes!

XXX, 18 september 2005

Betreft: vacature zelfstandig logopedist

Geachte mevrouw XXX,


Via de site van XXX vernam ik dat u op zoek bent naar een logopedist op zelfstandige basis. Graag solliciteer ik naar deze functie.

In juni 2005 studeerde ik af met onderscheiding als ‘Bachelor in de logopedie’ aan XXX in XXX.

De aangeboden vacature spreekt mij aan omdat ik graag meer ervaring wil opdoen met verscheidene logopedische problematieken, in het bijzonder leerstoornissen. Op stage behandelde ik het afgelopen jaar voornamelijk kinderen met een vertraagde spraak- en taalontwikkeling, articulatiestoornissen en leerstoornissen.

Aangezien dit laatste mij erg boeide, volg ik dit jaar een éénjarige postgraduaatsopleiding ‘Leerstoornissen’. Het lijkt mij een uitdaging om mijn vaardigheden toe te passen in de door u aangeboden functie.

Ik hoop op een gunstig antwoord. Voor verdere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.


Met vriendelijke groeten,


Britt XXX


Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 september 2005, 14:15
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie zelfstandig logopedist...alle meningen zijn welkom!!

Hallo Britt,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Britt
Ik vroeg me ook af of het op dit forum is toegelaten om ook je CV te plaatsen en te laten nalezen door anderen?
Kijk eens naar het bericht "Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het?" bovenaan dit forum Er wordt overigens van je verwacht dat je ook zelf wat aan het forum bijdraagt, bijvoorbeeld door de sollicitatiebrief of het cv van iemand anders na te lezen. Als je wat komt halen, moet je ook wat brengen, zogezegd.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 februari 2006, 10:21
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Sollicitatie zelfstandig logopedist...alle meningen zijn welkom

Hoi Britt,

Leuke brief. Ik zou alleen niet zeggen dat je 'meer ervaring wilt opdoen' op een bepaald gebied. Een werkgever denkt niet zozeer aan wat hij jou kan bieden als wel aan wat jij hém kunt bieden. Noem het bijvoorbeeld 'je nog verder willen verdiepen in....omdat dat echt je interresse heeft.
Is maar een tipje.

Groetjes Anita, logopediste
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker Evelien Sollicitatiebrief en cv 8 11 mei 2013 20:21
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
sollicitatiebrief logopedist tirzju Sollicitatiebrief en cv 2 7 november 2006 20:36
Sollicitatiebrief doktersassistente en opleidingsplaats Elmo Sollicitatiebrief en cv 2 7 november 2006 11:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon