Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 februari 2016, 23:57
Tess.22 Tess.22 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2016
Berichten: 1
Tess.22 is on a distinguished road
Post sollicitatiebrief BBL kraamzorg

Hallo,

Ik heb deze brief geschreven maar ben er nog niet zeker over. Vind het best lastig om mezelf zo goed mogelijk te verkopen (wat je toch eigenlijk doet) via een sollicitatiebrief. Kan iemand mij tips geven waar en hoe ik het kan aanpassen?

Geachte meneer/mevrouw,

Afgelopen week zag op de website van kraamcentrum .... de vacature waarin vermeld stond dat u op zoek bent naar een BBL student kraamverzorgende. Graag wil ik solliciteren op deze vacature omdat ik denk dat ik een goede aanwinst zal zijn voor uw bedrijf.

Op dit moment werk ik als caissičre in de Albert Heijn maar dit is niet iets wat ik altijd wil blijven doen. Ik weet dat ik meer capaciteiten in mij heb en wil mijzelf verder ontwikkelen. Ik heb nadat ik goed heb nagedacht waar ik geschikt voor ben gekozen voor het beroep kraamzorg. Ik vind het een mooi en dankbaar beroep om een gezin en de baby te mogen ondersteunen tijdens, en in de eerste week na de geboorte. Een baby verandert natuurlijk het leven van de ouders en van de eventuele broers en zussen. Ik wil graag leren om het gezin zo goed mogelijk te begeleiden en ‘onzichtbaar’ aanwezig te zijn in het gezin tijdens de kraamweek.

Wat mij verder aantrekt aan het beroep kraamzorg is de afwisseling van de gezinnen en de werkzaamheden. Ik vind het fijn en belangrijk dat er regelmatig bijscholing en training is om het werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.
Ik ben erg flexibel en me ervan bewust dat de werktijden heel onregelmatig zijn omdat baby’s meestal onverwachts komen. Andere positieve eigenschappen van mij zijn dat ik leergierig ben, ik snel dingen oppik en sociaalvaardig ben. Dit zijn eigenschappen die volgens mij belangrijk zijn bij dit beroep.

Ik las in de vacature dat het een vereiste is dat de student in (omgeving) Amsterdam woont. Zoals u in mijn CV kunt lezen woon ik daar niet. Echter ben ik wel zo gemotiveerd om bij kraamcentrum .... te komen werken dat ik bereid ben om naar Amsterdam, of omgeving, te komen verhuizen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief BBL kraamzorg. Advies? Bella Sollicitatiebrief en cv 4 11 februari 2015 18:11
Sollicitatiebrief administrateur BBL Helenn Sollicitatiebrief en cv 0 14 november 2013 21:50
sollicitatiebrief bbl kraamverzorgster kizroj Sollicitatiebrief en cv 1 29 augustus 2013 16:46
Sollicitatiebrief BBL kraamverzorgende Brigittelb Sollicitatiebrief en cv 13 22 mei 2011 22:54
Sollicitatiebrief Eerste Autotechnicus BBL w0ut3r Sollicitatiebrief en cv 0 8 november 2010 19:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon