Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 januari 2014, 17:17
Shakila Shakila is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 januari 2014
Berichten: 1
Shakila is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Family Consultant

Hallo allemaal,

Zouden jullie de onderstaande brief kunnen lezen en er een reactie op willen geven? Naast opbouw en inhoudelijk feedback wil ik jullie ook vragen te letten op taal (zinsopbouw, stijlfouten, spelling e.d.) Zijn mijn alinea's niet te lang en komen bepaalde punten niet meerdere malen terug? Ik zie het namelijk niet meer.

Alvast bedankt!
Gr. Shakila


Geachte mevrouw XXX,

Op jullie website ben ik de vacature op de functie Family Consultant tegen gekomen. Deze vacature spreekt mij erg aan omdat het erg divers is. Ik zoek naar een functie die een brede doelgroep bereikt. De variatie maakt dat er continu sprake is van uitdaging wat ik erg belangrijk vind in werk. Met mijn flexibele, gemotiveerde en leergierige houding denk ik te passen binnen het profiel.

Mijn naam is XXX. Ik ben XX jaar en woonachtig in XXX. Afgelopen jaar heb ik mijn studie Sociaal Pedagogisch Hulpverlening met succes afgerond aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik zeg met succes omdat ik op de opleiding veel heb geleerd, stage heb gelopen in het management van de kinderopvang en een prachtervaring heb opgedaan in het buitenland. De ervaringen die ik heb moge opdoen in het management kan ik vertalen naar de werkzaamheden van een Family Consultant.

Het bevorderen van kwaliteit, deskundigheid en pedagogisch inzicht staat in mijn beleving centraal. Tijdens mijn stage in het management richtte ik me voornamelijk op de implementatie van het pedagogisch beleid, werkplan en diverse protocollen. Ik begeleidde de pedagogisch medewerkers tijdens verschillende overlegmomenten. Het prikkelt mij om een passende begeleidingsmethode te vinden om zo samen een doel te bereiken. Het is mijn passie om mensen te helpen en dat geeft mij voldoening.

Ieder individu is anders en daar heb ik veel respect voor. Ik ben ik staat om me aan te passen naar de situatie en kan goed werken in zowel teamverband als individueel. Van nature beschik ik over een democratische leiderschapsstijl maar weet ook een andere stijl aan te nemen. Ik weet in te spelen op de behoeften en zet verschillende kwaliteiten in om een doel te behalen. Grenzen stellen en bewaken, transparante communicatie, betrouwbaarheid en eerlijkheid zijn aspecten waar ik veel waarde aan hecht. In de vacature staat beschreven dat het in bezit zijn van een rijbewijs noodzakelijk is. Ik ben op dit moment nog niet in bezit van een rijbewijs maar wel erg hard bezig deze te behalen. Deze maand heb ik mijn rijexamen en verwacht voor 1 maart 2014 in bezit te zijn van een rijbewijs.

In deze brief een korte introductie van mezelf en mijn visie op leiding geven. Ik licht mijn sollicitatiebrief en cv graag persoonlijk toe in een gesprek. Zie uw reactie graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,

XXX


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie junior consultant. Graag feedback. Honderd90 Sollicitatiebrief en cv 1 7 juni 2013 00:05
Sollicitatie Junior Consultant nielsv Sollicitatiebrief en cv 2 11 januari 2011 18:01
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
Sollicitatie Consultant uitzendbureau Latania Sollicitatiebrief en cv 1 30 mei 2008 09:23
Sollicitatie Junior Consultant Sven Sollicitatiebrief en cv 11 1 oktober 2007 16:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon