Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 november 2015, 18:24
Tako1978 Tako1978 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 november 2015
Berichten: 5
Tako1978 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief vacature Taxichauffeurs (medisch) vanaf Schiphol. Graag commentaar

Beste forumleden,

Graag zou ik willen dat er naar onderstaande motivatietekst, welk ik op een sollicitatieformulier heb getypt, wordt gekeken en schroom niet om mij te wijzen op fouten of een reactie te geven . Helaas ben ik wel al afgewezen dus ik wil weten of dat mogelijk komt door mijn brief .



Sollicitatie naar aanleiding van de vacature Taxichauffeurs (medisch) vanaf Schiphol via Werk.nl.....

Geachte heer of mevrouw,

Graag wil ik reageren op uw vacature met als titel Taxichauffeurs (medisch) met Schiphol als uitvalbasis. Door middel van deze motivatie wil ik tevens mijzelf meteen aan u voorstellen.

Ik ben Tako Lassing, een 37 jarige representatieve dienstverlenende man. Ik sta bekend om mijn klantvriendelijke, service gerichte, verantwoordelijke, communicatieve én sociale vaardigheden welke ik ook naar buiten uitdraag. Ik heb 7 jaar ervaring in het rolstoel-, scholierenvervoer- en het gewone taxivervoer. Graag wil ik u wijzen op mijn complete CV welk uiteraard te vinden is op Werk.nl voor meer informatie en diverse referenties.

Ik ben een volledig opgeleid taxichauffeur (MBO-niveau 2) en in het bezit van het CCV Diploma/Chauffeursdiploma Taxi met de uiteraard daarbij behorende volledige boordcomputer chauffeurskaart welk geldig is tot eind juni 2017. Tevens denk ik aan uw pré eis van basale medische kennis te kunnen voldoen dit omdat ik in het bezit ben van een EHBO en Reanimatie (AED Bediener) diploma. Ik heb (nog) geen trambaan-ontheffing.

Omdat ik nu geen (fulltime) werk heb, ik zit momenteel met een bijstandsuitkering thuis, ben ik PER DIRECT geheel BESCHIKBAAR van maandag tot en met zondag. Het in onregelmatige werktijden (A.N.W.) werken is totaal geen probleem voor mij, dit heb ik al bij eerdere werkgevers gedaan. Uiteraard zit ik niet stil en werk ik (verplicht wegens de bijstand) als vrijwillig buschauffeur bij een buurtbus vereniging in mijn woonplaats.

Al ruim 15 jaar ben ik in het bezit van het rijbewijs categorie B en heb ik al heel Nederland doorkruist in opdracht van vorige (taxi-) werkgevers waardoor ik zowel een professionele rijervaring als een goede straten- en (snel)wegenkennis bezit. Vooral van de provincies Noord en Zuid Holland zoals bijv. de omgeving Schiphol en regio groot Amsterdam.

Met vriendelijk groeten,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief vacature buschauffeur incl. opleiding D rijbewijs. Graag commentaar Tako1978 Sollicitatiebrief en cv 0 19 november 2015 18:22
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster. Graag commentaar! curlywurly Sollicitatiebrief en cv 3 9 mei 2011 23:21
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon