Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 16 augustus 2012, 15:40
SteenbergenConsultancy SteenbergenConsultancy is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 51
SteenbergenConsultancy is on a distinguished road
Standaard

Arjan,

Al met al geen gemakkelijke situatie. Ik hoop dat je voldoende mensen hebt in je omgeving die je een steuntje in de rug kunnen geven.
Ik heb je even een prive bericht gestuurd.

Gr. Bas
__________________
Ontdekken van je kwaliteiten? Twijfel over je loopbaan of ontwikkelingen op je werk?
Begeleiding en coaching van Steenbergen Consultancy kan je daarbij helpen! Bezoek de website voor meer info.

Ook te vinden op Twitter
Met citaat reageren
  #12  
Oud 2 oktober 2013, 11:53
Gunther
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard CVA en werken

ER wordt dikwijls teveel en te vroeg druk gelegd opdat mensen snel aan het werk gaan. Let wel , dit kan wel degelijk een positief effect hebben, vooral naar eigenwaarde en depressie. Maar meestal draait het anders.

Herstel van zoiets gaat onnoemelijk traag ook al zie je er goed en klink je normaal. Totdat er werkfruk bijkomt, concentratie, omgevingslawaai, veel interactie. Een normale gezonde mens staat er eigenlijk niet bij stil hoeveel indrukken wij ter verwerken krijgen, hoeveel concentraie, planning en allerlei andere subtiele vaardigheden wij nodig hebben in onze uiterst drukke en presterende maatschappij.
Iemand met een CVA achter de kiezen heeft het daar zeer moeilijk mee.

Arjan z'n werkgever mag wel es nadenken, mjn eigen werkgever reageert heel anders, veel positiever. Ook al ben ik nog niet aan het werk en zal het nog een tijdje duren vrees ik.

Het klinkt ook alsof jij veel meer begeleiding en revalidatie nodig hebt.

Mischien kan mijn voorbeeld je sterken ook als ben ik iets ouder(39) dan jij.
Hersenbloeding op augustus 2012, zware bacteriële infectie met uiteindelijk zware hartoperatieIk heb een tikkertje bijgekregen.
Het was en is zwaar. Maar positief blijven en veel ondersteuning van ziekenhuis, familei en collegas helpen. Ikheb blijvende schade zowel fysiek als neurologisch.
De oude wordt je nooit maar een mens heeft veel reserves. En je relativeert meer.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 2 oktober 2013, 11:58
Gunther
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard CVA en werken

ER wordt dikwijls teveel en te vroeg druk gelegd opdat mensen snel aan het werk gaan. Let wel , dit kan wel degelijk een positief effect hebben, vooral naar eigenwaarde en depressie. Maar meestal draait het anders.

Herstel van zoiets gaat onnoemelijk traag ook al zie je er goed en klink je normaal. Totdat er werkfruk bijkomt, concentratie, omgevingslawaai, veel interactie. Een normale gezonde mens staat er eigenlijk niet bij stil hoeveel indrukken wij ter verwerken krijgen, hoeveel concentraie, planning en allerlei andere subtiele vaardigheden wij nodig hebben in onze uiterst drukke en presterende maatschappij.
Iemand met een CVA achter de kiezen heeft het daar zeer moeilijk mee.

Arjan z'n werkgever mag wel es nadenken, mjn eigen werkgever reageert heel anders, veel positiever. Ook al ben ik nog niet aan het werk en zal het nog een tijdje duren vrees ik.

Het klinkt ook alsof jij veel meer begeleiding en revalidatie nodig hebt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Hoe verder vanaf VMBO met disharmonisch intelligentieprofiel? Jer123 Opleiding kiezen en volgen 4 19 april 2011 12:01
Verder met verloskunde of iets anders? Hoe kom ik daar achter? MJR Loopbaanvragen 4 17 juni 2010 12:34
Door ziekte gestopt met schildersbedrijf. Hoe nu verder? erick Loopbaanvragen 2 12 mei 2009 12:43
Mijn carričre loopt vast. Hoe nu verder? marieke Loopbaanvragen 3 14 april 2006 18:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon