Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 november 2005, 19:53
Snuit Snuit is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 november 2005
Berichten: 1
Snuit is on a distinguished road
Wink support van de werkgever

Mijn oude werkgever wil mij graag terug. In een vorige situatie heeft hij mij echter een keer laten vallen. Hoe breng ik hem tactisch aan het verstand dat ik wel terugkom maar alleen als hij de volgende keer achter me staat. Zijn er zinnen voor zoiets? Ik kom er niet uit? Vind het te direct om het zo te zeggen zoals het is. Wil het een beetje aankleden. Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 november 2005, 20:07
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: support van de werkgever

Ik vraag me af of dat een zinnige verwachting is. "U moet mij steunen" is te vaag. Daar kun je hem t.z.t. niet echt op aanspreken.

Zakelijk is: verwachtingen concretiseren, afspraken maken en deze in het contract opnemen.

Bijvoorbeeld: als het om een promotie ging dan zou je afspraken over een persoonlijk ontwikkelingsplan kunnen maken (eerste jaar die en die opleiding, dan uitbreiding takenpakket en een jaar ervaring opdoen, dan promotie naar de hogere functie met een salarisstijging van...).
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 november 2005, 21:53
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: support van de werkgever

Bedankt voor de reactie. Is echter niet helemaal wat ik bedoel maar dat kun jij niet weten. Bij onze vorige relatie kwam een derde in het spel die mij eruit heeft gewerkt en leugens over mij vertelde. Mijn eigen baas zou dat moeten weten maar nam het niet voor me op. Nu zijn zij uit elkaar en wil hij mij terug. Eigenlijk zou ik het niet moeten doen. Ik heb nu een leuke baan. Maar ik heb er altijd van gedroomd weer voor hem te werken. Vond ik altijd fijn.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 november 2005, 11:19
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 90
Isabelle is on a distinguished road
Exclamation Re: support van de werkgever

Wil je 'voor hem' werken, of wil je graag je baan terug? Ik denk dat je een goede motivatie hebt als je graag die baan weer wilt. Wat vond je er precies zo leuk aan? Als je dat goed kunt formuleren en de waardering van je baas speelt daar niet zo'n belangrijke rol in, zou je het kunnen doen. Het is tricky om de relatie met je baas persoonlijk te maken en dat voel ik bij de term 'voor hem willen werken.'

Je zou eens kunnen kijken op http://www.leren.nl/cursus/professio...ing-ontvangen/. Daar staat veel goede uitleg in over hoe je met je baas kunt omgaan.

Groet,
Isabelle
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Academie voor Kunst en Vormgeving, door de ogen van een oud-student forumbeheerder Opleiding kiezen en volgen 0 8 september 2005 15:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon