Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 mei 2007, 19:32
Di_23 Di_23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2007
Berichten: 15
Di_23 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief v functie tijdens deeltijd studie/ Graag commentaar!

Beste allemaal,

Ik heb een open sollicitatiebrief geschreven voor een baan tijdens mijn a.s. deeltijdstudie Bedrijfseconomie aan de Hogeschool.
Graag ontvang ik van eenieder commentaar/tips/info etc. die tot verbetering van de brief kunnen leiden.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Diah.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 mei 2007, 19:33
Di_23 Di_23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2007
Berichten: 15
Di_23 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief v functie tijdens deeltijd studie/ Graag commentaar!

Hieronder dan de brief.
XXX
XXX
XXX

Amsterdam, …………2007

XXX
XXX
XXX
XXX


Betreft: Open Sollicitatie


Geachte heer/mevrouw,

In september van het komende jaar ben ik van plan een studie bedrijfseconomie te starten aan de Hogeschool van Amsterdam. Graag zou ik willen solliciteren naar een stageplaats of traineeship bij u in het bedrijf.

Hierbij stel ik mezelf voor als een hardwerkende en leergierige vrouw. In mijn thuisland Indonesië heb ik al mijn HBO-accountancy behaald. Inmiddels in Nederland beschik ik over een goede kennis van de Nederlandse taal. Bovendien ben ik net begonnen aan een nieuwe cursus Nederlands, waarvoor ik een avond in de week naar school ga, om mijn talenkennis op een nog hoger niveau te krijgen. Met uiteindelijk ook het diploma Staatsexamen NT2 Programma 2 als resultaat.

Sinds oktober 2005 ben ik in Nederland. Mijn inburgering is eind mei afgerond en in verband met de aankomende studie, ben ik op zoek naar een uitdagende functie waarbij ik veel ervaring kan opdoen en werken en leren kan combineren. De studie zal deeltijd zijn, beginnend in september a.s. Hiervoor ga ik twee doordeweekse avonden per week of een hele zaterdag naar school.

Omdat ik een integer, analytisch persoon ben. En tevens beschik over grote sociale vaardigheden, graag in teamverband werk doch ook zelfstandig goed uit de voeten kan, ben ik van mening een goede en waardevolle aanvulling te kunnen zijn voor uw bedrijf.

Ik ga ervan uit dat ik met deze brief uw belangstelling heb gewekt en kijk uit en kijk uit naar uw uitnodiging voor een persoonlijk gesprek en om mijn C.V. nader toe te lichten.

Hoogachtend,

XXX
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief duaal plek HBO-V. Graag commentaar Jefke Sollicitatiebrief en cv 6 17 juli 2008 00:57
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief heao'er ondersteunende functie administratie ReMcOrE Sollicitatiebrief en cv 8 15 maart 2007 20:42
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon