Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 april 2006, 16:29
aschutz aschutz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 april 2006
Berichten: 1
aschutz is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief

Wie helpt mij deze brief te controleren?
Ik heb niet zo veel ervaring met sollicitaties.

Groetjes Anita
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rtf sollicitatie manager.rtf‎ (1,5 KB, 310x gelezen)

Laatst gewijzigd door aschutz; 27 april 2006 om 00:53
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 april 2006, 19:07
Meissie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatiebrief

naam
adres
Postcode en woonplaats (het is netter je eigen gegeven hierboven te zetten. En telefoonnummer zet je op een CV niet hier.)

naam bedrijf
t.a.v. afdeling P&O
adres


26 april 2006, plaatsnaam (Eerst de plaatsnaam daar datum vermelden. Dus plaatsnaam, 26 april 2006)


Betreft: open sollicitatie


Geachte heer/mevrouw, (vergeet dit niet te vermelden)

Laatst heb ik vernomen dat er plannen zijn om in plaatsnaam een bedrijfsnaam filiaal te openen. Naar aanleiding van deze informatie schrijf ik u deze brief.. (ik zou hier eerder van maken, naar aanleiding van deze informatie wil ik aangeven veel belangstelling te hebben voor de functie ..... ) Ik zelf vind het woordje 'schrijf' wat ouderwets, omdat we tegenwoordig niet meer echt schrijven. OPMERKING: waarom staat er achter het woordje 'brief' 2 puntjes?

Mijn naam is 'Anni' (aanhalingsteken kan weg), 22 jaar en wonende te plaatsnaam. Voor ruim 5 jaar ben ik werkzaam bij deandere bedrijfsnaam, waarvan een jaar als assistent winkelmanager. Een functie als winkelmanager bij uw bedrijf zie ik als een volgende stap in mijn carriere. (even backspace doen zorg dat de volgende zin hier komt te staan)

Bij uw bedrijf zou ik graag willen werken omdat ik vind dat uw winkel een luxe en zeer klantvriendelijke uitstraling heeft. De klant is tenslotte de nummer 1!

Door mijn vele ervaring heb ik geleerd hoe ik met personeel om moet gaan en met grote veranderingen binnen een bedrijf.(even backspace doen zorg dat de volgende zin hier komt te staan, geen onnodig enter in een zin plaatsen. Doe je dit wel krijg je een alinea in een alinea) Ik heb een duidelijke wil en voel me verantwoordelijk voor alles op de werkvloer. Hierdoor ben ik altijd beschikbaar (even backspace doen zorg dat de volgende zin hier komt te staan) Leren is voor mij erg belangrijk om mijn kennis te vergroten en de klant goed te kunnen adviseren.

Aangezien ik open sta voor een nieuwe uitdaging zou ik me graag aanbevolen willen houden voor een eventuele vacature bij dit nieuwe filiaal van bedrijfsnaam (laat in je slotzin zien dat je interesse hebt en dat je graag uitgenodigd wilt worden in een persoonlijk gesprek om zo nog je sollicitatie nader toe te lichten.

Met vriendelijk groet,

(handtekening)

(daarna je naam en achternaam onder de handtekening plaatsen)




Bijlage: Curriculum Vitae (vergeet je CV niet op te stellen)



Succes, met je brief.
Groetjes
Meissie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon