Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 mei 2011, 16:59
schaap90 schaap90 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 mei 2011
Berichten: 1
schaap90 is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief op kinderdagverblijf waar ik al stage heb gelopen

Hallo dit is de eerste keer dat ik een sollicitatie brief heb geschreven, (heb ook een beetje last van dyslectie) zouden jullie hem willen doorlezen? (ALLE COMENTAAR IS WELCOM!!!)

Geachte Mevrouw,
Bij deze coliciteer ik op een functie als groepsleidster op Kdv Joepie. Momenteel loop ik bij julie stage. Meerdere malen heb ik ook op het kdv inval werk gedaan. Het lijkt mij een hele uitdaging om als leidster op uw kinderopvang te mogen werken.

Momenteel doe ik de opleiding PW kinderopvang, ik hoop dat ik mijn diploma op 30 juni 2011 in ontvangst te mogen nemen.
Gedurende vier jaar lange stage heb ik me veel ervaring op kunnen doen. Zelf ben ik erg enthousiast en creatief. De ontwikkeling van de kinderen vindt ik erg belangrijk, ik wil ze hierin begeleiden. Jullie zijn een christelijk kinderdagverblijf en ik vindt het belangrijk dat de kinderen de aanwezigheid van God kunnen voelen.
Het contact met de ouders vind ik erg belangrijk, omdat ze dan weten dat ze de kinderen op een veilige plek achterlaten
Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een orienterend gesprek.

Met vriendelijke ,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 mei 2011, 00:16
Brigittelb Brigittelb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 13
Brigittelb is on a distinguished road
Standaard

Hoi!

In plaats van coliciteer, moet het solliciteer zijn.

Ik zou kinderdagverblijf voluit schrijven in plaats van de afkorting gebruiken, dat staat wat formeler.

Momenteel loop ik bij julie stage. Jullie is met 2 llen.

ik hoop dat ik mijn diploma op 30 juni 2011 in ontvangst te mogen nemen. Deze zin leest niet zo lekker. Ik denk dat ik hoop op 30 juni 2011 mijn diploma in ontvangst te nemen beter klinkt.

Gedurende vier jaar lange stage heb ik me veel ervaring op kunnen doen. Gedurende de vierjarige stage heb ik veel ervaring opgedaan.

Tip. Als je niet goed weet of een woord nou goed is, kun je het altijd googelen. Als het fout is, staat er meestal bij hoe het wel geschreven moet.

De ontwikkeling van de kinderen vindt ik erg belangrijk, vind is zonder t, het is de ik vorm.

Het oriënterend gesprek is met ë.

Met vriendelijke groet,

Ik hoop dat ik je hiermee alvast geholpen heb! Ik weet zeker dat de andere leden op dit forum je goed kunnen helpen met de andere inhoud
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 mei 2011, 09:17
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Heel erg bedankt voor je reactie,
ik had er echt wat aan!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 mei 2011, 22:50
xcarlix xcarlix is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 3
xcarlix is on a distinguished road
Standaard

Ik heb je brief doorgelezen en hem nog wat aangepast. Kijk maar wat je ermee kunt. grtjs

Beste mevrouw ........, (als je de persoon kent mag je beste schrijven en de voor en achternaam erbij)
Bij deze wil ik soliciteren als pedagogisch medewerkster op kinderdagverblijf Joepie. Momenteel loop ik bij julie stage en heb ik het ontzettend naar mijn zin.
Ook heb ik al meerdere malen bij jullie invalwerk gedaan wat me erg goed is bevallen. Het lijkt mij een hele uitdaging om als leidster op uw kinderdagverblijf te mogen werken omdat....... (bv ik graag mijn ervaring die ik afgelopen jaren heb opgedaan in de praktijk wil gaan brengen).

Momenteel doe ik de opleiding PW kinderopvang, ik hoop dat ik mijn diploma op 30 juni 2011 in ontvangst mag nemen.
Gedurende mijn stage periode van vier jaar heb ik veel ervaring op kunnen doen in het werken met kinderen (van verschillende leeftijden).
Zelf ben ik erg enthousiast en creatief. (misschien nog meer eigenschappen die je kan vermelden zoals goed zijn in het werken in teamverband)?
Het contact met de ouders vind ik erg belangrijk omdat ik ze wil laten weten dat ze hun kinderen op een veilige plek achterlaten
De ontwikkeling van de kinderen vindt ik erg interessant om te volgen en ik zie het als een uitdaging om ze hierin te begeleiden.
Jullie zijn een christelijk kinderdagverblijf en ik vindt het belangrijk dat de kinderen de aanwezigheid van God kunnen voelen.

Graag ligt ik mijn motivatie toe in een oriënterend gesprek.

Met vriendelijke ,[/QUOTE]
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 mei 2011, 23:17
Brigittelb Brigittelb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 13
Brigittelb is on a distinguished road
Standaard

Niet vergeten dat de ik vorm van vinden, ik vind is. Zonder t
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Uitstekende sollicitatiebrief stage... Lensa Sollicitatiebrief en cv 0 13 april 2010 20:42
Sollicitatiebrief Stage Kinderopvang Maxi-me Sollicitatiebrief en cv 1 9 april 2010 22:33
Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, Graag commentaar chaimae22 Sollicitatiebrief en cv 4 13 januari 2010 18:41
Feedback sollicitatiebrief stage kinderdagverblijf jennifer Sollicitatiebrief en cv 2 10 mei 2006 00:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon