Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 mei 2008, 16:13
Roper Roper is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 mei 2008
Berichten: 2
Roper is on a distinguished road
Standaard e-mail stageplaats

Ik heb viavia contact gekregen met iemand voor een stageplaats. En deze heb ik afgelopen zaterdag aan de telefoon gehad en toen heb ik al het 1 en ander over mijn stageplaats verteld. nu moest ik hem mijn cv sturen (niet bijgevoegd) en ff vertellen wat de bedoeling was van mijn stage. nu ben ik gekomen tot de volgende mail. Kan iemand hem misschien voor mij nakijken en commentaar geven? Alvast bedankt.

Geachte M.***,

We hebben elkaar zaterdagochtend gesproken en zoals beloofd stuur ik u hierbij een kopie van mijn curriculum vitae en de verdere begeleidende informatie.

Ik ben tweedejaars student Ruimtelijke Ordening en Planologie, aan de **. In het kader van mijn opleiding ben ik voor het derde jaar van mijn studie op zoek naar een stageplaats voor de periode van september 2008 tot en met januari 2009 gedurende 100 stagedagen.

Momenteel ben ik werkzaam bij ** als leidinggevende. Hier werk ik met een team samen om onze winkel gedurende de hele dag verkoopklaar te hebben en altijd klaar te staan voor de klanten. Hieruit blijkt dan ook dat ik goed kan functioneren in teamverband en ik ben erg resultaatgericht. U kunt van mij dan ook een hardwerkende en enthousiaste stagiair verwachten. Ik ben leergierig en wil zoveel mogelijk uit mijn stageperiode halen.