Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 mei 2008, 16:13
Roper Roper is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 mei 2008
Berichten: 2
Roper is on a distinguished road
Standaard e-mail stageplaats

Ik heb viavia contact gekregen met iemand voor een stageplaats. En deze heb ik afgelopen zaterdag aan de telefoon gehad en toen heb ik al het 1 en ander over mijn stageplaats verteld. nu moest ik hem mijn cv sturen (niet bijgevoegd) en ff vertellen wat de bedoeling was van mijn stage. nu ben ik gekomen tot de volgende mail. Kan iemand hem misschien voor mij nakijken en commentaar geven? Alvast bedankt.

Geachte M.***,

We hebben elkaar zaterdagochtend gesproken en zoals beloofd stuur ik u hierbij een kopie van mijn curriculum vitae en de verdere begeleidende informatie.

Ik ben tweedejaars student Ruimtelijke Ordening en Planologie, aan de **. In het kader van mijn opleiding ben ik voor het derde jaar van mijn studie op zoek naar een stageplaats voor de periode van september 2008 tot en met januari 2009 gedurende 100 stagedagen.

Momenteel ben ik werkzaam bij ** als leidinggevende. Hier werk ik met een team samen om onze winkel gedurende de hele dag verkoopklaar te hebben en altijd klaar te staan voor de klanten. Hieruit blijkt dan ook dat ik goed kan functioneren in teamverband en ik ben erg resultaatgericht. U kunt van mij dan ook een hardwerkende en enthousiaste stagiair verwachten. Ik ben leergierig en wil zoveel mogelijk uit mijn stageperiode halen.

Op school heb ik de afgelopen anderhalf jaar veel theorie meegekregen op het gebied van Ruimtelijke Ordening en het lijkt mij een mooie uitdaging om dit nu in praktijk toe te gaan passen. Voor mijn stageplaats ben ik opzoek in de richting van de stedenbouwkunde. Vooral heb ik veel interesse in het ontwerpen van ruimtes hierbij rekening houdend met de wensen van alle betrokken partijen. Als stagiair wil ik graag bijdagen aan de ontwikkeling van ruimtelijke ontwerpen en leren hoe dit tot stand komt. Na mijn stage hoop ik mijzelf verder ontwikkeld te hebben en een goed inzicht te hebben gekregen in uw organisatie en veel arbeidservaring op te hebben gedaan.

Door school zal een stagedocent toegewezen worden. De stagedocent zal gedurende de stageperiode twee maal op bezoek komen en volgt het verloop van de stage. Als stagiair zal ik maandverslagen en urenverantwoording moeten afleggen aan de stagedocent.

Als u vragen hebt, kunt u mij altijd bellen telefonisch of per e-mail bereiken. Ik hoop spoedig iets van u te horen.

Met vriendelijke groeten,
* *
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 mei 2008, 12:59
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Geachte M.***, (nooit voorletters in de aanhef: óf de voornaam óf meneer achternaam)

We hebben elkaar zaterdagochtend (datum?) gesproken en zoals beloofd stuur ik u hierbij een kopie van mijn curriculum vitae en de verdere begeleidende informatie.

Ik ben tweedejaars student Ruimtelijke Ordening en Planologie, aan de **. In het kader van mijn opleiding ben ik voor het derde jaar van mijn studie op zoek naar een stageplaats voor de periode van september 2008 tot en met januari 2009 gedurende 100 stagedagen.

Momenteel ben ik werkzaam bij ** als leidinggevende. Hier werk ik met een team samen om onze winkel gedurende de hele dag verkoopklaar te hebben en altijd klaar te staan voor de klanten. Hieruit blijkt dan ook dat ik goed kan functioneren in teamverband en ik ben erg resultaatgericht. U kunt van mij dan ook een hardwerkende en enthousiaste stagiair verwachten. Ik ben leergierig en wil zoveel mogelijk uit mijn stageperiode halen.

Op school heb ik de afgelopen anderhalf jaar veel theorie meegekregen op het gebied van Ruimtelijke Ordening en het lijkt mij een mooie uitdaging om dit nu in praktijk toe te gaan passen. Voor mijn stageplaats ben ik opzoek in de richting van de stedenbouwkunde. Vooral heb ik veel interesse in het ontwerpen van ruimtes hierbij rekening houdend met de wensen van alle betrokken partijen. Als stagiair wil ik graag bijdagen aan de ontwikkeling van ruimtelijke ontwerpen en leren hoe dit tot stand komt. Na mijn stage hoop ik mijzelf verder ontwikkeld te hebben en een goed inzicht te hebben gekregen in uw organisatie en veel arbeidservaring op te hebben gedaan.

Door school zal een stagedocent toegewezen worden. De stagedocent zal gedurende de stageperiode twee maal op bezoek komen en volgt het verloop van de stage. Als stagiair zal ik maandverslagen en urenverantwoording moeten afleggen aan de stagedocent.

Als u vragen hebt, kunt u mij altijd bellen telefonisch of per e-mail bereiken. Ik hoop spoedig iets van u te horen.

Met vriendelijke groeten,



(naam)



(Bijlage: Curriculum Vitae)




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verder ziet de brief er goed uit! Veel succes met je verdere afloop en laat ff weten hoe het is verlopen!
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 mei 2008, 15:05
Amber9 Amber9 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Berichten: 24
Amber9 is on a distinguished road
Standaard Re: e-mail stageplaats

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TumTummm Bekijk bericht

Als u vragen hebt, kunt u mij altijd bellen telefonisch of per e-mail bereiken. Ik hoop spoedig iets van u te horen.
Ziet er idd goed uit, maar in de laatste zin moet je het woordje bellen nog weghalen.
Succes ermee.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 mei 2008, 15:16
Roper Roper is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 mei 2008
Berichten: 2
Roper is on a distinguished road
Standaard Re: e-mail stageplaats

heb hem vanochtend verstuurd en jullie tips ookal meegenomen en nog wat andere dingen gewijzigd.
kreeg bericht terug dat het is doorgestuurd naar iemand anders en moet diegene ff opbellen voor een afspraak daar heb zo eerst een gesprek met me stagebegeleider en ga daarna bellen. komt dus allemaal goed hoop ik.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Aanvraag stageplaats. Graag commentaar Shopgirl Sollicitatiebrief en cv 0 31 oktober 2007 23:28
sollicitatiebrief stageplaats Angie Sollicitatiebrief en cv 0 9 september 2007 14:22
Sollicitatiebrief stageplaats contingent beheer Thomas Cook. Graag commentaar Atje Sollicitatiebrief en cv 4 8 maart 2007 12:10
Sollicitatiebrief stageplaats ICT-beheerder Peter_VLD Sollicitatiebrief en cv 0 21 januari 2007 12:29
Stageplaats literaire uitgeverij. Neerlandica_to_be Sollicitatiebrief en cv 7 26 oktober 2006 10:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon