Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 februari 2008, 00:50
speedy08 speedy08 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 1
speedy08 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief politievrijwilliger

[gegevens afzender]

[gegevens geadresseerder]

[plaats, datum]

Betreft: sollicitatie naar politievrijwilliger

Geachte heer/mevrouw,

Door middel van deze brief solliciteer ik naar de functie van politievrijwilliger bij de Politie ***. Mede door het bijwonen van de voorlichtingsavond van 29 januari j.l. in *** ben ik er zeker van geworden dat ik bij de politie wil werken al vrijwilliger.

Mijn naam is ***, ik ben 20 jaar en sinds het begin van dit schooljaar volg ik de opleiding Integrale Veiligheidskunde aan de Hogeschool in ***. Het thema veiligheid is dus niet nieuw voor mij, en dit volg ik met veel interesse. Ambitieus zijn en het beste uit mezelf willen halen, zijn typische kenmerken die bij mij passen. Ik wil mezelf van mijn beste kant laten zien en bewijzen.
Het werken als politievrijwilliger lijkt mij erg interessant omdat ik zorg kan dragen aan veiligheid op straat, ik kom in contact met allerlei soorten mensen en het afwisselend werken in verschillende werksituaties. Tevens lijkt mij het werk zeer uitdagend, je weet niet wat je te wachten staat en je bent iedere dag met iets anders bezig.

Graag zou ik uitgenodigd willen worden voor een persoonlijk gesprek. Voor verdere informatie omtrent mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegd CV.

Hoogachtend,

[naam]


Bijlagen:
- Curriculum Vitae


Verbeteringen & feedback zijn altijd welkom
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 februari 2008, 12:07
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief politievrijwilliger

Hoi Speedy08,

Je begint goed, het is meteen duidelijk waar het over gaat en je hebt interesse getoond door naar de bijeenkomst te gaan. Ik heb wel een paar opmerkingen bij het vervolg van je brief.

Citaat:
ben ik er zeker van geworden dat ik bij de politie wil werken al vrijwilliger.
"Al" moet zijn "als"

Citaat:
Mijn naam is ***, ik ben 20 jaar
Naam en leeftijd staan al in je CV, dus die hoef je niet in je motivatiebrief te vermelden.

Citaat:
ik kom in contact
Voor het goed verlopen van de zin waar dit stukje in staat zou ik bovengenoemd veranderen naar "ik in contact kom met"

Citaat:
(...) en het afwisselend werken in verschillende werksituaties. Tevens lijkt mij het werk zeer uitdagend, je weet niet wat je te wachten staat en je bent iedere dag met iets anders bezig.
Je zegt hier in feite 3 keer dat je het afwisselend werken zo leuk vindt. Dit is mooi, maar ik denk dat één keer vermelden voldoende is.

Citaat:
bijgevoegd CV
bijgevoegd moet zijn bijgevoegde

Citaat:
Graag zou ik uitgenodigd willen worden voor een persoonlijk gesprek. Voor verdere informatie omtrent mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegd CV.
Ik zou deze twee zinnen van locatie verwisselen, zodat je afsluit met de wens om uitgenodigd te worden.

Citaat:
Bijlagen:
- Curriculum Vitae
Er zit één bijlage bij, dus "Bijlagen" moet zijn "Bijlage".

=====================

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief stagiaire basisschool Hayal Sollicitatiebrief en cv 7 2 april 2008 20:53
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Wat voor sollicitatiebrief moet ik sturen? Reynaldo Sollicitatiebrief en cv 3 28 augustus 2007 15:00
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon