Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 december 2009, 18:43
Ekerk Ekerk is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 2
Ekerk is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie project manager (wat is er toch niet goed aan deze brief)

Beste allemaal,

Kan iemand mij de juiste feedback geven over deze brief. Eea wil niet echt lukken als ik 'm verstuur. Ik hoop op een antwoord want zelf kom ik er niet uit.

------------------------------
Geachte heer, mevrouw,

Een gemotiveerd project manager met positieve instelling biedt zich aan. Op * november jongstleden, las ik op nationalevacaturebank.nl dat er een vacature beschikbaar is voor een internationaal projectmanager. Aangezien het gewenste profiel uitstekend aansluit bij mijn interesses, opleiding en voorkeur, stel ik mij bij deze kandidaat.

De functie spreekt mij sterk aan vanwege het planmatige en projectmatige karakter en het richten op kwaliteitsinterventies via het vertalen van strategische doelstellingen naar operationeel werkende oplossingen. Door enerzijds relevante werkervaring als project manager in complexe internationale projecten en anderzijds gewapend met vaardigheden op bestuurlijk niveau, een gezonde dosis ambitie, humor maar ook zelfkennis zie ik mogelijkheden om inhoudelijk een waardevolle bijdrage te leveren.

Een theoretische basis voor het bovenstaande heb ik gelegd binnen mijn studies Bedrijfswetenschap en Rechtsgeleerdheid als via aanvullende cursussen Management Wetenschappen en project- en change management. Ik ben enthousiast en leergierig ingesteld en bereid om relevante kennis in snel tempo eigen te maken. Het is tijd voor een nieuwe betrekking en het spreekt mij aan om als internationaal projectmanager uw organisatie te versterken

Mocht u op basis van mijn korte voorstelling benieuwd zijn naar meer, dan kom ik graag meer uitleg geven in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 december 2009, 19:59
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie project manager (wat is er toch niet goed aan deze brief)

Hallo Ekerk,

Zo vind ik hem sterker.

Groeten van Hetty



Geachte heer, mevrouw, Hier de naam vermelden v.d. persoon aan wie je de brief richt.

Op * november jongstleden, las ik op nationalevacaturebank.nl de vacature internationaal projectmanager. Een functie die uitstekend aansluit bij mijn interesses, opleiding en voorkeur.

Vooral het plan- en projectmatige karakter en het richten op kwaliteitsinterventies, via het vertalen van strategische doelstellingen naar operationeel werkende oplossingen, spreekt mij aan.

Door enerzijds relevante werkervaring, als project manager in complexe internationale projecten en anderzijds gewapend met vaardigheden op bestuurlijk niveau, zie ik mogelijkheden om inhoudelijk een waardevolle bijdrage te leveren.

De theoretische basis voor bovenstaande heb ik gelegd in mijn studies Bedrijfswetenschap, Rechtsgeleerdheid en de cursussen Management Wetenschappen en project- en change management.

Ik ben enthousiast en leergierig en ik kan relevante kennis snel tot mij nemen en toepassen.

Een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 december 2009, 23:56
Ekerk Ekerk is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 2
Ekerk is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie project manager (wat is er toch niet goed aan deze brief)

Hallo Hetty,

Ontzettend bedankt voor je reactie. Hier heb ik echt wat aan. Toch heb ik twee vragen.

1. Is een dergelijke solicitatiebrief niet wat kort vraag ik mij af?
2. Vind je dat er iets ontbreekt.

Op een of andere manier blijf ik -na welke geschreven versie van mijzelf dan ook- iets missen. Ik kan het alleen niet vinden. Ik lees zowat elke sollicitatiebrief hier en toch weet ik het nog steeds niet.

Ben vooral eerlijk hoor.

Alvast bedankt,

E. Kerk
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
project, solliciteren, sollicitatiebrief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 08:56
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 16:46
Wat moet ik nou! Kaatje Alle andere carričreonderwerpen 6 5 oktober 2008 23:19
Bezieling en Geboorte Darluz Loopbaanvragen 34 18 oktober 2006 15:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon