Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 januari 2007, 20:43
senita senita is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2007
Berichten: 9
senita is on a distinguished road
Red face Sollicitatiebrief stage

Ik volg een opleiding Helpende Welzijn, ik ben op zoek naar een stageplek, en heb een sollicitatiebrief geschreven. Is er iemand die er verstand van heeft, en die het even voor me wil nakijken, alsvast heeeeeeel erg bedankt.


Geachte mevrouw/meneer,

Hierbij wil ik graag solliciteren naar een stageplaats binnen uw organisatie.

Ik volg de opleiding Helpende Welzijn niveau 2 via het NTI. In het kader van mijn opleiding ben ik op zoek naar een stageplek voor de periode van februari tot en met juni 2007.

Zoals vermeld in mijn CV heb ik een tijdje gewerkt bij de ****** in *****. Inmiddels heb ik dus ervaring opgedaan bij het werken met kinderen. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een stageplek binnen uw organisatie. Hierbij zou ik u dan graag bij alle voorkomende werkzaamheden willen ondersteunen.

Mijn leidinggevende bij de ****** typeert mij als een initiatiefnemer met aanpakkersmentaliteit. Verder omschrijft men mij als leergierig, vriendelijk en collegiaal. Graag zou ik deze eigenschappen inzetten tijdens een stageperiode binnen uw organisatie. Ik hoop dan ook dat u mij de mogelijkheid biedt om mijn CV in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,



******* *********





Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 januari 2007, 00:59
Marrie Marrie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 september 2006
Berichten: 71
Marrie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage

Hoi!

Hierbij wat opmerkingen:


Geachte mevrouw/meneer, officieel is het: Geachte heer/mevrouw, (heb je geen naam trouwens van een contactpersoon?)

Hierbij wil ik graag solliciteren naar een stageplaats binnen uw organisatie. "willen" kan heel dwingend overkomen: beter is: "Graag solliciteer ik naar een stageplaats binnen uw organisatie.

Ik volg de opleiding Helpende Welzijn niveau 2 via het NTI. In het kader van mijn opleiding ben ik op zoek naar een stageplek voor de periode van februari tot en met juni 2007.

Zoals vermeld in mijn CV heb ik een tijdje gewerkt bij de ****** in *****. Inmiddels heb ik dus ervaring opgedaan bij het werken met kinderen. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een stageplek binnen uw organisatie. Hierbij zou ik u dan graag bij alle voorkomende werkzaamheden willen ondersteunen. Waarom gaat je voorkeur uit naar dit bedrijf? Wil je bijvoorbeeld graag ervaring opdoen op een bepaald gebied? Dus geef aan waarom, en noem dan niet alleen je persoonlijke wensen/leerdoelen, maar noem bijv. ook dat je de organisatie leuk lijkt (en ook eventueel waarom je de organisatie je leuk lijkt, maar dat kan moeilijk zijn..)

Mijn leidinggevende bij de ****** typeert mij als een initiatiefnemer met aanpakkersmentaliteit. Verder omschrijft men mij als leergierig, vriendelijk en collegiaal. Graag zou ik deze eigenschappen inzetten tijdens een stageperiode binnen uw organisatie. Ik hoop dan ook dat u mij de mogelijkheid biedt om mijn CV in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten. Je beschrijft hoe een ander jou omschrijft, dat kan onzeker overkomen. De eerste zin kun je laten staan. Daarna zou ik zeggen: Bovendien ben ik zeer leergierig, vriendelijk en collegiaal. En dan de rest van je zinnen.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,



******* *********


Dat was het dan! Succes!

Groetjes

Marloes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief voor stage MargrietN Sollicitatiebrief en cv 6 12 maart 2007 16:42
Sollicitatiebrief voor stage CWI saartje Sollicitatiebrief en cv 5 10 januari 2007 18:34
Sollicitatiebrief stage Wennepen Sollicitatiebrief en cv 2 27 december 2006 16:52
3de poging, sollicitatiebrief gemeente voor stage saartje Sollicitatiebrief en cv 2 20 juni 2006 12:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon