Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 januari 2011, 15:07
ML1 ML1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 januari 2011
Berichten: 3
ML1 is on a distinguished road
Question Open sollicitatie afstudeerscriptie bij evenementenorganisatie

Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een stagebedrijf waarvoor ik een onderzoek kan uitvoeren ter afsluiting van mijn hbo opleiding eventmanagement. Ik ben van plan om naar grote evenementenorganisaties brieven te gaan versturen met daarin: begeleidende brief, cv en een onderzoeksvoorstel.

Ik loop vast met het schrijven van de begeleidende brief. Ik vraag me af of het wel overzichtelijk genoeg is, hoe jullie de zinsopbouw vinden en of mijn motivatie voldoende naar voren komt. (dit moet deels nog toegevoegd worden aan de eerste alinea).

Ik hoop dat jullie je mening over mijn brief willen geven!

Alvast heel erg bedankt!

-------------------------------------------------------------
Mijn naam
Adres
Postcode, plaats
E-mail
Telefoon

Bedrijf
T.a.v.
Adres
Postcode, plaats

Woonplaats, 17 januari 2011

Betreft: Open sollicitatie afstudeeronderzoek


Geachte heer/mevrouw,

De afgelopen jaren heb ik op uw evenementen gewerkt / was ik op uw evenementen te gast / heb ik uw evenementen met bewondering gevolgd in de media. Uw evenementen inspireren mij door… Ik zou de organisatie, werkwijze en het brein achter de evenementen graag beter leren kennen door het uitvoeren van een onderzoek.

Ter afsluiting van mijn HBO opleiding Hotel- en Eventmanagement aan Hogeschool X zal ik namelijk een praktijkgericht bacheloronderzoek uitvoeren. De duur van het onderzoek is minimaal 24 aaneengesloten weken en de resultaten van het onderzoek worden gebruikt om een gefundeerd advies uit te brengen aan een bedrijf.

Om u een beeld te geven van mijn kunnen en capaciteiten heb ik een onderzoeksvoorstel toegevoegd wat toegespitst is op de thematiek mobiliteitsmanagement en crowdmanagement. Doelstelling van dit onderzoek is om de mogelijkheden voor terreininrichting, mobiliteitsmanagement en groeipotentieel in kaart te brengen, waardoor uiteindelijk bezoekersstromen beter gecoördineerd kunnen worden.

Mobiliteitsmanagement en crowdmanagement zijn onderwerpen die mij aanspreken, maar onderwerpen als bijvoorbeeld positionering, commercie, social media management of HRM behoren natuurlijk ook tot de mogelijkheden voor onderzoek. Daarom ben ik erg benieuwd naar uw ideeën en interesses op onderzoeksgebied en zou deze graag met u bespreken.

Ik ben van mening dat ik een geschikte kandidate ben om een dergelijk onderzoek voor uw organisatie uit te voeren, omdat ik leergierig en perfectionistisch ben. Daarnaast ben ik zeer gemotiveerd om met mijn onderzoek een eindresultaat te bewerkstelligen dat toegevoegde waarde creëert voor uw evenementen in de toekomst.

Ik hoop van harte dat u hierin geďnteresseerd bent en ik zou graag kennis met u maken om de mogelijkheden voor een onderzoek met u te bespreken.

Ik verneem graag uw reactie. Mocht u nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,

XXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 januari 2011, 23:49
Debby Debby is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2011
Berichten: 5
Debby is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

de brief is professioneel en zakelijk.

Maar ik zie een tegenstrijdigheid.
In je eerste alinea lijkt het alsof je alleen de organisatie, werkwijze en het brein achter de evenementen wilt leren kennen. Als ik dan verder lees krijg ik meer het gevoel dat je onderzoek wilt verrichten om eventuele tekortkomingen binnen het bedrijf op te lossen. om met mijn onderzoek een eindresultaat te bewerkstelligen dat toegevoegde waarde creëert voor uw evenementen in de toekomst.
Misschien kunnen hier en daar de zinnen ietst korter waardoor het makkelijker te lezen is.

Maar ik vind het zeker geen slechte brief!
Succes,
Debby
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie sociaal rechercheur bij een gemeente Jovelin Sollicitatiebrief en cv 5 18 april 2012 09:20
Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank duifje Sollicitatiebrief en cv 2 22 september 2010 14:55
Open Sollicitatie stage bij een bank, dringend. Soloman Sollicitatiebrief en cv 4 22 juli 2008 19:22
Open sollicitatie naar parttime baan bij Gemeente. Graag jullie kritische mening Synove Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2006 14:09
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon