Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 mei 2007, 17:37
HTH HTH is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 mei 2007
Berichten: 1
HTH is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar!

Geachte mevrouw van der XXXX-XXXX,

Hierbij wil ik mijn interesse kenbaar maken voor de functie: Medewerker financiële administratie voor 24 uur per week.

Sinds 11 april 2007 ben ik werkzaam bij XXXXXXXX als oproepkracht voor de functie: (ondersteunend) administratief medewerker.

Mijn werkzaamheden bij deze locatie zouden in principe zijn:het achterstallige archief verwerken en de implementatie van de vastgestelde uniform systeem uitvoeren.
Maar al in korte termijn heb ik meerdere werkzaamheden toevertrouwd gekregen, zoals o.a.: het invoeren van de verantwoording van de productie, het notuleren bij speciale bijeenkomsten (XXX-traject), personeelsdossier aanmaken voor nieuwe medewerkers, het aannemen van de telefoon, de brand- en de aanwezigheidlijst invullen, de cliëntenagenda bijhouden, het frankeren van uitgaande post en het kopiëren van documenten.

Door de uitgevoerde werkzaamheden heb ik in de afgelopen 6 weken bewezen dat ik betrouwbaar ben, zelfstandig kan werken, snel en nauwkeurig opdrachten kan uitvoeren en vooraal flexibel inzetbaar ben.

Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.

Voor nadere informatie over mijn werkervaringen en opleidingen verwijs ik u naar mijn bijgevoegde Curriculum Vitae.

Graag zou ik mijn brief in een persoonlijk gesprek toelichten. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,


xxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 mei 2007, 13:19
eeevje eeevje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 mei 2007
Berichten: 2
eeevje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar!

Vooral aan het eind ziet het er een beetje rommelig uit door steeds 1 of 2 korte zinnen te schrijven en dan weer een witregel.

Ik zou misschien die zin over je CV weg laten (dat zien ze toch wel, je schrijft als het goed is ook onder aan je brief dat je als bijlage je CV erbij hebt zitten). De 2 laatste zinnen die dan overblijven kan je dan samenvoegen (ik heb de eerste iets veranderd):

U zal zien dat mijn enthousiasme en gedrevenheid mij zeker geschikt maken voor deze functie en ik zou mijn brief dan ook graag toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Dit is wat mij het meeste opviel, succes ermee!!

Eeevje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10
Sollicitatiebrief administratief medewerker Gerda Sollicitatiebrief en cv 0 18 oktober 2006 14:44
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief Medewerker Communicatie - graag commentaar DannyMariel Sollicitatiebrief en cv 2 25 mei 2006 11:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon