Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 september 2015, 22:43
Brave_Jongen Brave_Jongen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 september 2015
Berichten: 1
Brave_Jongen is on a distinguished road
Smile Junior Kwaliteitscontroleur

Hallo lieve mensen,

Kan er iemand naar mijn sollicitatie kijken er, er graag commentaar bij geven.
Alle tips zijn welkom.

Vacature
-----------
Junior Kwaliteitscontroleur AGF

In de functie van inspecteur houd je je bezig met het inspecteren van ladingen groente en fruit in Nederland en België. Je bezoekt de klant op locatie en controleert de betreffende lading. Door middel van digitaal apparatuur en jouw expertise stel je een rapport op met jouw bevindingen en trekt hieruit een conclusie. Tijdens de inwerkprocedure word je aan de hand meegenomen door een ervaren controleur en leer je van a tot z het proces kennen.

Vaardigheden

Je beschikt over minimaal MBO niveau.
- Het zou mooi zijn als je al enige kennis hebt op het gebied van groente en fruit, bijvoorbeeld opgedaan bij een supermarkt, groenteboer of op de markt.
- Je hebt een vakkundige kijk op producten en tevens oog voor detail!
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, daarnaast heb je een goede kennis van de Engelse taal.
- Bij voorkeur spreek je Duits of Spaans.
- Je bent in bezit van een rijbewijs B.

-------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Commercieel, een klantgerichte instelling, enthousiast en vakkundig. Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Graag solliciteer ik daarom naar de functie van Junior Kwaliteitscontroleur.

De afgelopen jaren heb ik brede ervaring opgedaan binnen mijn vakgebied sales, in de banksector, bij pensioenfondsen en binnen het ICT gebied. Het onderhouden van portfolio en klantcontacten met behulp van een CRM systeem, het opstellen van salespresentaties, het uitbrengen van offertes naar klanten, het was slechts een greep uit mijn takenpakket.

Ik heb oog voor detail. In mijn werkzaamheden binnen het dienstverlenend gebied was het essentieel dat ik zowel op de grote lijnen als de kleine dingen lette waar een nul hogere kosten voor een klant of het faillissement van een bedrijf kan betekenen.

Tenslotte wil ik mezelf beschrijven als een stressbestendige persoonlijkheid en een verkoper in hart en nieren. Ik ben ervan overtuigd dat ik als Junior Kwaliteitscontroleur een waardevolle bijdrage kan leveren aan de doelstellingen van uw organisatie.

Vanzelfsprekend ben ik graag bereid mijn motivatie nader toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 september 2015, 23:05
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Je brief is totaal niet op de vacature toegeschreven, zonde. Deze brief kun je voor iedere vacature gebruiken die jou aanspreekt. Dat is voor jou wellicht handig, maar degene die jouw brief leest zal denken: 'Nou, deze sollicitant heeft zich niet in mijn organisatie verdiept en kan mij helemaal niet uitleggen waarom hij de meest geschikte persoon voor deze functie is." Ik raad je aan om de info over het schrijven van een sollicitatiebrief eens goed door te nemen. Ik zie dat je dit nog niet hebt gedaan (anders zou je nooit met 'Geachte heer/mevrouw' beginnen )
Succes!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
junior kwaliteitscontroleur

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon