Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Je rechten en plichten als werknemer

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 4 mei 2012, 20:56
4december 4december is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 10
4december is on a distinguished road
Standaard

Duidelijk verhaal, bedankt hiervoor. Ik laat je weten hoe het maandag is gegaan.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 7 mei 2012, 15:05
4december 4december is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 10
4december is on a distinguished road
Standaard

Vanochtend gesprek gehad. De manager wilde gelijk ter zake komen. Maar toen gaf ik aan dat ik het eerst wilde hebben over de laatste maanden, het laatste gesprek en time-out. Heb aangegeven dat ik het miste dat men mij bijv geen training heeft aangeboden om mijn communicatieve vaardigheden bij te spijkeren. En dat er geen actieve coaching is geweest. Er is een plan van aanpak gemaakt. Allemaal leuk en aardig om papier. Maar in de praktijd is er niets gebeurt. Verder heb ik aangegeven dat ik had verwacht vandaag (elders in het bedrijf ) weer aan de slag te kunnen (had zelfs brood meegenomen). Men gaf aan dat ze wel contact hebben gehad met een afdeling maar er is nog niet te zeggen over een functie. Ze hopen woensdag meer te weten. Aangegeven dat ik dit jammer vind. Dat ik verwacht en gehoopt had vandaag weer aan de slag te kunnen gaan. Vorige week was ik ze emotioneel na het time-out gesprek. Nu was ik beter voorbereid. Heb ook aangegeven dat ik de afgelopen weken, zelf ook contacten had gemaakt met diverse collega's van andere afdelingen. En ik heb een afspraak gemaakt bij de loopbaanadviseur. Om zo te laten zien dat ik actief bent geweest naar het zoeken van een oplossing. Ik vind het natuurlijk nog steeds jammer dat ik niet op de werkplek mag terugkomen. Maar heb wel duidelijk aangegeven dat ik de afgelopen maanden actief bent geweest met het verbeteren van mijn communicatie en het zoeken naar oplossingen: zoals het coachen. Alleen is dit niet van de grond gekomen. Ik heb toen tegen mijn teamleider gezegd dat ik dit jammer vind. Omdat ik dit zeker zag als een goede oplossing om te werken aan dit probleem.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 7 mei 2012, 15:19
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

en hun verhaal?
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #14  
Oud 7 mei 2012, 15:26
4december 4december is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 10
4december is on a distinguished road
Standaard

Men blijft bij hun besluit. Het discrimatie verhaal is nu afgezwakt naar tonatie van het gesprek. Ik heb aangegeven dat je kan werken aan communicatie, door training. Maar omdat zij de deur hebben gedaan om terug te keren op de werkplek, doet dit niet terzake. Ik heb mijn goede wil getoont. Heb ook aangegeven dat zo'n training en/of actieve coaching na de 1e 2 klachten geopperd had kunnen worden. Neem je werkneemster in bescherming vooral omdat dit onbewust is. Maar daar wilde men niets van horen. Ik gezegd dat ik dat jammer vind. Deze problemen hadden denk ik, verkomen kunnen worden, door een wat actieve meedenkbeleid te voeren. En niet afwachten tot er een nieuwe klacht komt. Heb inmiddels contact gehad met mijn rechtsbijstand
Met citaat reageren
  #15  
Oud 8 mei 2012, 00:02
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Mijn gevoel (willen niet investeren in je, andere afdeling laat niks van zich horen) zegt dat je bang moet zijn dat jullie wegen zich gaan scheiden.
Het is dus nu verstandig om je dossier te hebben en anders zo goed mogelijk op te bouwen.
Alle brieven, mails, functioneringsgesprekken beoordelingsgesprekken, gemaakte afspraken, etc moet je nu tevoorschijn halen en te rade gaan bij een jurist.
Laat de jurist een brief schrijven dat je et aller tijden bereid bent om je werkzaamheden te hervatten etc.....

Vanaf nu moet je niet meer zelfstandig je werkgever te woord staan, maar altijd met ondersteuning van je jurist.

Wellicht dat je een mediator kunt inschakelen. Je werkgever moet hiermee instemmen en betaalt deze persoon. Hierdoo kun je trachten de relatie met je werkgever weer positief te krijgen of je kunt via deze persoon op een (op papier) correcte wijze uit elkaar. Ook hier adviseer ik je ondersteuning van je advocaat.

succes in deze moeilijke tijd!!!
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #16  
Oud 8 mei 2012, 10:27
4december 4december is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 10
4december is on a distinguished road
Standaard

Kreeg net een mail dat ik as vrijdag een kennismakingsgesprek heb. Er zit dus schot in de zaak. Maar ik had liever nu al aan de slag gegaan.
Verder ben ik al bezig met mijn rechtsbijstand. En ben ook al bezig om een dossier aan te maken.
Nav het gesprek van gisteren heb ik al een verslag gemaakt. En heb ik alles op chronologische volgorde gezet
Met citaat reageren
  #17  
Oud 19 mei 2012, 22:13
4december 4december is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 10
4december is on a distinguished road
Standaard

ben nu tijdelijk op een andere afdeling geplaatst. Werk is oke maar ik ben verder aan het kijken. Heb inmiddels een leuke interne vacature gezien. Maandag ga ik bellen met de manager van dat team. Ik ga mij even voorbereiden op wat vragen. Echter is het jaren geleden dat ik heb gesolliciteerd. Dus als iemand vragen weet of tips. Hoor ik graag. Ben overigens ook bezig met een dossier aan te maken. Ook voor mijzelf erg hanidg om alles op papier te hebben
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Competenties deeltijd hbo-opleiding ontwikkelen, die in mijn baan niet terugkomen LuckyBet Je competenties ontwikkelen 35 12 juni 2011 17:33
Sollicatie medewerker Kavelwinkel bij de gemeente - Graag commentaar nsharief Sollicitatiebrief en cv 2 17 mei 2010 15:11
CV beoordelen svp stefany Sollicitatiebrief en cv 6 15 april 2010 14:44
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon