Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 januari 2013, 21:12
elienc elienc is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2013
Berichten: 2
elienc is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief medewerker Publiciteit en Marketing, graag reacties

Hallo mensen, zouden jullie mij feedback kunnen geven? Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst een sollicitatiebrief heb geschreven..

Dit is m:

Geachte...

Via de website culturele-vacatures.nl zag ik dat ARMINIUS op zoek is naar een medewerker Publiciteit en Marketing. Graag solliciteer ik naar deze functie.

Mijn naam is ... en ik zal naar alle verwachting over twee weken mijn masterstudie Kunst- en Architectuurgeschiedenis afronden aan de Rijksuniversiteit Groningen. Daarnaast ben ik ook aan de laatste periode toe van mijn masterstudie Engelse Taal en Cultuur, bij dezelfde instelling.

Ik heb naast deze twee studies al enige ervaring opgedaan met publiciteit en marketing. Ik heb bijvoorbeeld voor de studievereniging van Kunst- en Architectuurgeschiedenis mij bezig gehouden met het organiseren van feesten en evenementen en ben voor dezelfde vereniging tevens hoofdredacteur geweest van het verenigingsblad. Toen heb ik voor het eerst kennis gemaakt met PR en fondsenwerving; een uitdagende en interessante wereld – helemaal met een klein budget.

Bovendien ben ik afgelopen maart stage gaan lopen bij Kunstwerk te Leeuwarden. Ik was als stagiaire verantwoordelijk voor het analyseren van een kunstproject met de titel ‘12 Stekjes’. Door het vertrek van de projectleider ben ik na een succesvolle analyse vervolgens aangenomen als Medewerker Beeldende Kunst om het project af te ronden. Deze afronding bestond onder andere uit het organiseren van een opening en een busreis voor betrokkenen – van kunstenaars tot wethouders.

Kunstwerk was zo tevreden met mijn werk dat ze mij vervolgens in september 2012 wederom als Medewerker Beeldende Kunst hebben aangenomen. Ditmaal om een website voor kunstenaars zo efficiënt mogelijk te maken en het contact met de deelnemende kunstenaars te onderhouden en versterken. Tevens heb ik succesvol een discussie avond en een informatie avond georganiseerd voor alle professionele beeldend kunstenaars in Friesland.

Met name in het afgelopen half jaar ben ik gaan beseffen wat een plezier het mij doet om kunst en cultuur niet alleen te promoten, maar ook om er over te praten met verschillende soorten mensen en partijen. Een bijdrage leveren aan een (inhoudelijk) goede culturele sector ligt mij nauw aan het hart.
Ik heb door mijn ervaringen geleerd hoe je verschillende soorten mensen op verschillende soorten manieren moet benaderen en hoe groot het belang is van niet alleen interne, maar ook externe communicatie. Bovendien ben ik door het combineren van twee studies en nevenactiviteiten stressbestendig geworden en ambieer ik een afwisselende en uitdagende baan, waarbij ik in een leuk team als Montessori-kind ook zelfstandig kan werken.

Ik snap dat ik wellicht niet voldoe aan het vereiste aantal jaren ervaring, maar graag wil ik toch op gesprek komen. Dit lijkt mij een uitdagende en intrigerende functie, dat in de lijn ligt van mijn ervaringen en waar ik mijn kwaliteiten verder mee kan ontwikkelen. Dat ARMINIUS is gevestigd in Rotterdam hoeft voor mij niet een probleem te zijn, omdat ik treinreizen gewend ben en op korte termijn mijn rijbewijs wil halen. Bovendien heb ik veel interesse in Rotterdam; mijn moeder is er geboren en getogen en ben ik erg benieuwd of de verhalen die ik over de stad heb gehoord waar zullen zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Sollicitatiebrief Financieel Medewerker. Graag commentaar tutor1977 Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 15:11
Sollicitatiebrief Medewerker Marketing & Communicatie (starter) eska1983 Sollicitatiebrief en cv 2 26 april 2007 13:15
Sollicitatiebrief financieel medewerker: graag jullie reacties Ramoon Sollicitatiebrief en cv 2 25 april 2006 21:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon