Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 november 2011, 23:07
uniquestudent uniquestudent is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 11
uniquestudent is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Logistiek medewerker, graag commentaar

Geachte heer Pannenboek,

Bij het zien van de vacature Assistent Inkoop en Logistiek op de website ***********, was ik meteen enthousiast. De functie waarin logistieke proces van het bedrijf op efficiënte wijze beheerd moet worden past precies bij mijn opleiding en interesse en het zou me daarom een genoegen zijn om een bijdrage te leveren aan uw organisatie.

Momenteel volg ik de opleiding International Business and Management Studies aan de Hogeschool Rotterdam en verwacht mijn diploma eind januari 2012. Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding, heb ik veel kennis opgebouwd op het gebied van financiën, logistiek, communicatie en marketingactiviteiten.

Die kennis heb ik in praktijk omgezet tijdens mijn stage bij United5. Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit administratieve en telefonische ondersteuning voor de commerciële binnendienst–afdeling. Daarnaast heb ik vaak de medewerkers in de marketingafdeling geassisteerd met het opstellen van efficiënte communicatiemiddelen, dit ten behoeve van belangrijke evenementen zoals beurzen en klantendagen.

Naast mijn stages heb ik diverse bijbanen gehad waarin ik mijn kennis en vaardigheden in verschillende sectoren heb kunnen uitbreiden. Uit mijn stages en mijn vorige banen weet ik, dat ik zowel in een teamverband als zelfstandig goed kan werken en bekijk mijn taken altijd vanuit het management perspectief.

Het lijkt mij uitdagend om te werken als assistent inkoop en logistiek medewerker, omdat ik mijn werkzaamheden altijd met plezier en op verantwoordelijke wijze verricht. Daarnaast voel ik me zeer betrokken met de gehele goederenstroom binnen en tussen opeenvolgende schakels in de leveranciersketen.

Met mijn kennis en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan de inkoop en logistieke proces binnen uw organisatie, en op deze wijze de goederenstroom en vaste bedrijfskosten met betrekking tot het logistieke proces positief kan beďnvloeden.

Bovendien bieden de werkzaamheden mij de kans aan, om als een student goed te ontwikkelen. Aangezien het uitstekend aansluit bij mijn studie, zal ik deze kennis zeker nodig hebben in mijn toekomstige carričre.

Graag zou ik mijn CV en motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,


Khesrau Pamir




Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 november 2011, 19:15
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uniquestudent Bekijk bericht
Geachte heer Pannenboek,

Bij het zien van de vacature Assistent Inkoop en Logistiek op de website ***********, werd ik meteen enthousiast. De functie waarin het logistieke proces van het bedrijf op efficiënte wijze beheerd moet worden past precies bij mijn opleiding en interesse en het zou me daarom een genoegen zijn om een bijdrage te leveren aan uw organisatie.

Momenteel volg ik de opleiding International Business and Management Studies aan de Hogeschool Rotterdam en verwacht ik mijn diploma eind januari 2012. Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding, heb ik veel kennis opgebouwd op het gebied van financiën, logistiek, communicatie en marketingactiviteiten.

Die kennis heb ik in praktijk omgezet tijdens mijn stage bij United5. Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit administratieve en telefonische ondersteuning voor de commerciële binnendienst–afdeling. Daarnaast heb ik de medewerkers in de marketingafdeling geassisteerd met het opstellen van efficiënte communicatiemiddelen, dit ten behoeve van belangrijke evenementen zoals beurzen en klantendagen.

Naast mijn stages heb ik diverse bijbanen gehad waarin ik mijn kennis en vaardigheden in verschillende sectoren heb kunnen uitbreiden. Uit mijn stages en mijn vorige banen weet ik, dat ik zowel in een teamverband als zelfstandig goed kan werken en bekijk ik mijn taken altijd vanuit het management perspectief.

Het lijkt mij << = twijfel, ik zou de zin anders formuleren uitdagend om te werken als assistent inkoop en logistiek medewerker, omdat ik mijn werkzaamheden altijd met plezier en op verantwoordelijke wijze verricht. Daarnaast voel ik me zeer betrokken met de gehele goederenstroom binnen en tussen opeenvolgende schakels in de leveranciersketen.

Met mijn kennis en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan de inkoop en het logistieke proces binnen uw organisatie, en op deze wijze de goederenstroom en vaste bedrijfskosten met betrekking tot het logistieke proces positief kan beďnvloeden.

Bovendien bieden de werkzaamheden mij de kans, om mij als student goed te ontwikkelen. Aangezien het uitstekend aansluit bij mijn studie, zal ik deze kennis zeker nodig hebben in mijn toekomstige carričre.

Graag zou ik mijn CV en motivatie verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,


Khesrau Pamir




Bijlage: CV

Hoi Khesrau,

Zoals je ziet heb ik 1 en ander in rood aangegeven en hier en daar wat verwijderd. Lees het maar door en kijk of je er iets mee kunt.

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie medewerker facilitaire dienst, graag commentaar maggie Sollicitatiebrief en cv 2 24 maart 2010 01:40
Sollicitatie medewerker informatiepunt, Graag commentaar Marije Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 11:28
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon