Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 januari 2017, 16:53
Mar. Mar. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 januari 2017
Berichten: 1
Mar. is on a distinguished road
Thumbs up Feedback sollicitatiebrief persoonlijk begeleider

Hallo allemaal!

Ik zou graag feedback ontvangen op mijn brief. Het betreft een functie voor Persoonlijk Begeleider binnen een woning. Ik ben zojuist afgestudeerd en ben op zoek naar een baan. Ik vond het erg lastig om deze brief te scrhijven, daarbij is de Nederlandse grammatica ook niet mijn sterkste punt.

Geachte heer/mevrouw,

Op www.zorgpleinnoord.nl las ik met interesse de vacature waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een persoonlijk begeleider. Graag solliciteer ik op deze vacature en zal in deze sollicitatiebrief mijn motivatie nader toelichten.

In januari 2017 heb ik de opleiding Medewerker Maatschappelijk Zorg op niveau 4 afgerond. Tijdens de opleiding heb ik gekozen om gehandicaptenzorg als uitstroomprofiel te nemen. Een makkelijke keuze voor mij. Ik vind het ontzettend leuk om werkzaam te zijn in deze branche van de gezondheidszorg! Op mijn CV kunt u zien dat ik al bekend ben met XXX. Ik heb op diverse locaties praktijkervaring opgedaan en kan mij ook goed vinden in de visie van XXX. Bewoners hebben een goed leven en medewerkers mooi werk. En mooi werk is het zeker!

Tijdens het volgen van de opleiding heb ik in de praktijk veel geleerd over het begeleiden van cliënten met een licht tot matig verstandelijke beperking met diverse ziektebeelden waaronder autisme en epilepsie. Helaas bied de opleiding en de praktijk niet zoveel mogelijkheden om het persoonlijk begeleiderschap te oefenen. Wel heb ik bij diverse multidisciplinaire overleggen gezeten en verschillende activiteiten uitgewerkt die aansluiten bij het behalen van een doel of het behouden van vaardigheden. Doordat ik op meerdere locaties ervaring heb opgedaan kan volgens diverse methoden werken en op die manier aansluiten bij de begeleidingswensen van een cliënt. Ook het onderhouden van contact met familie en/of verwanten is niet onbekend voor mij.

Wat mij ontzettend aanspreekt is het uitdagende en afwisselende werk zoals u beschrijft in de vacature. Ik ben een actief persoon en de mate van activiteiten die de locatie aan de bewoners biedt past goed bij mij. Persoonlijk of in groepsverband vind ik het leuk om bewoners enthousiast te maken voor activiteiten om zo, bijvoorbeeld, bij te dragen aan de gezondheid.
In de vacature vraagt u naar goede contactuele eigenschappen, collegialiteit en flexibiliteit.
Ik ben erg sociaal en werken in teamverband met diverse collega’s vind ik erg leuk. Ook het woord flexibiliteit past bij mij. Ik ben altijd bereid om voor een collega in te vallen bij ziekte of andere onverwachtse omstandigheden.

Hopelijk heb ik u ervan kunnen overtuigen de juiste kandidaat te zijn, na het lezen van deze sollicitatiebrief en nodigt u mij uit voor een gesprek. U kunt rekenen op een gedreven, leergierige en gemotiveerde medewerker die haar functie met veel plezier zal uitvoeren!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Feedback sollicitatiebrief Wise Sollicitatiebrief en cv 0 9 maart 2015 15:39
sollicitatiebrief gehandicaptenzorg, graag feedback girly Sollicitatiebrief en cv 3 19 juli 2011 11:56
Sollicitatie voor persoonlijk begeleider in de zorg. Graag feedback ingrid136 Sollicitatiebrief en cv 4 12 mei 2011 15:04
Sollicitatiebrief Persoonlijk Begeleider (Duaal SPH) - Feedback is welkom! peggeltje99 Sollicitatiebrief en cv 0 16 januari 2009 00:12
Sollicitatiebrief persoonlijk begeleider. Dreamimages Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2007 23:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon