Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 oktober 2014, 14:06
kipje kipje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2014
Berichten: 1
kipje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker VSO, graag feedback

Hallo,

Graag feedback op deze brief.

Mijn naam
Mijn adres
Postcode plaats

bedrijfsnaam
Tav naam rayonmanager
adres
postcode, plaats

Plaats, 01 oktober 2014

Betreft: vacature vso

Geachte mevrouw naam,

Naar aanleiding van uw vacature op de website van ... solliciteer ik hierbij naar de functie pedagogisch medewerker VSO.

Ik heb de opleiding pedagogisch werk kinderopvang afgerond. Tijdens de drie jaar van deze opleiding heb ik binnen diverse instellingen werkervaring opgedaan. Het laatste jaar van de opleiding was ik werkzaam als assistent peuterleider op een VVE-peuterspeelzaal. De taken die ik daar had was het bieden van een prettige leefomgeving waar kinderen zich vrij voelden om zich optimaal te kunnen ontwikkelen, het aanbieden van ontwikkelingsstimulerende aktiviteiten en kinderen met een taalachterstand extra begeleiding te bieden aan de hand van een door mij opgesteld begeleidingsplan.

Daarnaast heb ik ervaring opgedaan bij een BSO, TSO en een kleinschalige kinderdagverblijf. Hierdoor heb ik ervaring met het opvangen van kinderen in alle leeftijden. Bij de TSO ving ik kinderen op van groep 4, bij de BSO was ik werkzaam op de groep met de oudste kinderen. Bij het kinderdagverblijf waren de kinderen 0 tot 4 jaar oud.

Het werken met kinderen vind ik leuk omdat geen dag hetzelfde is. Kinderen zijn open, spontaan en impulsief. Dit maakt het werk leuk en afwisselend. Het is mooi om te zien hoe een kind zich ontwikkeld en het geeft voldoening om te weten dat ik daar een bijdrage aan kan hebben.

Graag licht ik mijn brief in een persoonlijk gesprek toe.

Met vriendelijke groet,

mijn naam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 oktober 2014, 17:50
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Graag de huisregels lezen: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 oktober 2014, 02:25
Dawid Dawid is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 september 2014
Berichten: 2
Dawid is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kipje Bekijk bericht
Hallo,

Graag feedback op deze brief.

Mijn naam
Mijn adres
Postcode plaats

bedrijfsnaam
Tav naam rayonmanager
adres
postcode, plaats

Plaats, 01 oktober 2014

Betreft: vacature vso

Geachte mevrouw naam,

Naar aanleiding van uw vacature op de website van ... solliciteer ik hierbij naar de functie pedagogisch medewerker VSO.

Ik heb de opleiding pedagogisch werk kinderopvang afgerond. Tijdens de drie jaar van deze opleiding heb ik binnen diverse instellingen werkervaring opgedaan. Het laatste jaar van de opleiding was ik werkzaam als assistent peuterleider op een VVE-peuterspeelzaal. De taken die ik daar had was het bieden van een prettige leefomgeving waar kinderen zich vrij voelden om zich optimaal te kunnen ontwikkelen, het aanbieden van ontwikkelingsstimulerende aktiviteiten en kinderen met een taalachterstand extra begeleiding te bieden aan de hand van een door mij opgesteld begeleidingsplan.

Daarnaast heb ik ervaring opgedaan bij een BSO, TSO en een kleinschalige kinderdagverblijf. Hierdoor heb ik ervaring met het opvangen van kinderen in alle leeftijden. Bij de TSO ving ik kinderen op van groep 4, bij de BSO was ik werkzaam op de groep met de oudste kinderen. Bij het kinderdagverblijf waren de kinderen 0 tot 4 jaar oud.

Het werken met kinderen vind ik leuk omdat geen dag hetzelfde is. Kinderen zijn open, spontaan en impulsief. Dit maakt het werk leuk en afwisselend. Het is mooi om te zien hoe een kind zich ontwikkeld en het geeft voldoening om te weten dat ik daar een bijdrage aan kan hebben.

Graag licht ik mijn brief in een persoonlijk gesprek toe.

Met vriendelijke groet,

mijn naam

Bijlage: curriculum vitae
Misschien kun je aangeven waarom je juist bij dat bedrijf aan de slag wilt? Wat maakt het bedrijf voor jouw uniek (missie/visie?? Laat je enthousiasme tonen. Er zijn waarschijnlijk veel meer kandidaten die werken met kinderen leuk vinden. Ik zou zeggen zoek wat informatie op de website van het bedrijf en verwerk dat in je brief.

Citaat:
Het is mooi om te zien hoe een kind zich ontwikkeld en het geeft voldoening om te weten dat ik daar een bijdrage aan kan hebben.
Ik vind het ook mooi om te zien hoe een kind zich ontwikkelt, maar dat maakt me waarschijnlijk geen goede pedagogisch medewerker.

Ik zou dit veranderen naar:

Het geeft me voldoening om bijdrage aan de ontwikkelingen van de kinderen te kunnen leveren.

Het zijn maar tips !

Hopelijk heb je daar wat aan !
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker kinderopvang, graag feedback ijzebel Sollicitatiebrief en cv 3 4 oktober 2012 15:20
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag feedback ijzebel Sollicitatiebrief en cv 2 29 september 2012 09:19
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon