Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 30 oktober 2007, 00:44
Cindy... Cindy... is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 7
Cindy... is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Woonbegeleider... Wie kan helpen...

Hallo daar...

Ik heb heel wat uurtjes alweer doorgebracht voor de pc om een geschikte sollicitatiebrief op papier te zetten en het wilt nog niet echt vlotten...
Wie kan mij tips geven?


Hier de functie omschrijving :

Het werk:

In deze functie komt u te werken met jongeren tussen de 18 en 30 jaar met diverse achtergronden. Deze jongeren hebben de potentie om op termijn volledig zelfstandig te kunnen wonen en krijgen in dit traject de benodigde vaardigheidstraining en begeleiding. Doel van de functie is het verhogen van de zelfredzaamheid van cliënten. Hiertoe begeleidt de woonbegeleider de jongeren bij alle taken rondom het voeren van een zelfstandig huishouden, van koken en wassen tot administratie en budgetering. Dit vindt plaats in een groepsgewijze setting, zodat ook sociaal-emotionele aspecten aan de orde komen. Sociale vaardigheden evenals stressbestendigheid, flexibiliteit en improvisatievermogen zijn van groot belang om de functie goed te kunnen vervullen.


Ik weet dat mij dit werk perfect zou liggen... maar hoe breng ik dit over in een sollicitatie... ik mis heel wat dingen in mijn brief... echter als ik dit erin zou zetten lijk ik helemaal wanhopig over te komen :-)


Hier mijn voorbeeld wat ik tot nu toe heb kunnen verwoorden...

****** 29-10-2007

Betreft vacature Woonbegeleider project kamerbewoning

Geachte heer *****,

Vol belangstelling las ik de advertentie van woonbegeleider op werk.nl.
Daar ik zeer enthousiast ben geworden van de omschrijving van het werk wil ik graag solliciteren voor de functie woonbegeleider.

De omschrijving van het werk en de leeftijdscategorieën spreken mij enorm aan.
Ik zoek een afwisselende en uitdagende baan waarin ik zowel zelfstandig als in teamverband kan werken.

Ik beschik over positieve kwaliteiten die in deze sector zeker van belang zijn.

Ik ben zeer geduldig, creatief, bekwaam, stress bestendig en kan goed werken in teamverband, ik kan me inleven in de beleveniswereld van een cliënt, stel mijn eigen grenzen, ik kan goed stimuleren en motiveren en beschik over sociale vaardigheden, ik wil heel graag mensen begeleiden naar een goede terugkeer in de maatschappij.

Kortom,
Ik ben een doorzetter, zeer leergierig, kan helder denken en heb voldoende inzichtvermogen en een gezonde dosis humor.

Ik ben op zoek naar een werkplek waar me de mogelijkheid geboden word om mezelf te blijven ontplooien.

Hopend dat dit schrijven uw interesse heeft gewekt om mij uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek.


Met vriendelijke groet,

C. Klee


Bijlage C.V



Wie o wie kan hier wat van maken????
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
woonbegeleider

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn CV levert mij niks op, wie kan mij helpen? Tijgerkatje Sollicitatiebrief en cv 7 26 juni 2007 19:01
sollicitatiebrief bakkerijwinkel, wie kan mij helpen? judithdp Sollicitatiebrief en cv 1 10 mei 2007 18:47
interne sollicitatie supervisor, wie kan mij helpen?? Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 1 20 juni 2006 16:00
Wie wil me helpen mijn sollicitatiebrief te controleren op spelfouten en dergelijke? karink22 Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon