Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 april 2007, 16:21
Sherlock Holmes Sherlock Holmes is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 2
Sherlock Holmes is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief webredacteur: zouden jullie hem na willen kijken?

Dhr. eigen naam
Straat no
postcode plaats



College van Burgemeester en Wethouders
Postbus
postcode Plaats





Plaats, 18 april 2007


Betreft : webredacteur


Geachte Burgemeester en Wethouders


Toen ik 7 april in het **** Dagblad uw vacature webredacteur zag dacht ik: waarom niet solliciteren ?
Ik begrijp dat jullie een flexibele medewerker met vernieuwende ideeën zoekt .
Omdat het functieprofiel goed aansluit bij mijn kennis, vaardigheden en interesses heb ik besloten te solliciteren.Het lijkt mij een geweldige kans om me als webredacteur voor de gemeente **** in te zetten.
Heb al enige jaren een eigen website waar ik met veel plezier aan werk om hem zoveel mogelijk upto date te houden en hem intersant te houden .
Ik heb goede contactuele vaardigheden en ben flexibel en enthousiast.
Mijn contactuele eigenschappen zijn bij menige collega`s gemeente **** bekent omdat ik menige jaren voor deze geweldige organisatie heb gewerkt. Als onderhoud medewerker bij de openbare werken ben ik 19 jaar actief geweest op inhuur basis .

Het is van mij een passie om met computers om te gaan en de grenzen steeds maar weer opnieuw te proberen te verleggen .
Daarnaast ben ik in het bezit van een groot doorzettingsvermogen.Kortom: de kerntaken die jullie stellen in de vacature lijken goed aan te sluiten bij mijn onderzoek. Daarnaast, wat misschien nog belangrijker is, sluiten de taken goed aan bij mijn interesses
Ben zeer leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om de functie te vervullen, te volgen.





Natuurlijk ben ik bereid deze brief en mijn kwaliteiten nader toe te lichten..












Met vriendelijke groet,

Naam


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 april 2007, 16:33
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief webredacteur: zouden jullie hem na willen kijken?

jullie -> u

Ik zou proberen wat van de gevraagde eigenschappen en vaardigheden aan te tonen, bijvoorbeeld door de STAR-methode toe te passen op de werkzaamheden aan je eigen website.

Het klinkt nog een beetje hol (genot, van naam...) Probeer je enthousiasme wat meer inhoud te geven. En blijf ook reëel, want de website van een gemiddelde gemeente is nogal saai en je zult misschien meer bezig zijn met de interne informatiehuishouding en procedures. Daarvoor zijn de contactuele vaardigheden van belang. Misschien kun je die ook nog wat onderbouwen.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 april 2007, 16:26
Sherlock Holmes Sherlock Holmes is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 2
Sherlock Holmes is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief webredacteur: zouden jullie hem na willen kijken?

Heb de brief verbeterd hopelijk
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief telefoniste: zouden jullie hem na willen kijken? bianca van Veen Sollicitatiebrief en cv 5 21 april 2007 04:31
Graag jullie reactie op mijn sollicitatiebrief en CV lieke Sollicitatiebrief en cv 5 3 april 2007 22:01
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief medewerker kennismanagement d.wester Sollicitatiebrief en cv 0 12 september 2006 19:01
Vinden jullie mijn sollicitatiebrief makelaar pakkend? sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 5 18 oktober 2005 02:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon