Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 januari 2018, 17:45
jean jean is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 januari 2018
Berichten: 1
jean is on a distinguished road
Standaard graag mening sollicatiebrief

GRAAG JULLIE MENING, IK HEB NAMELIJK GEEN IDEE MEER HOE VANDAAG TE DAG TE SCHRIJVEN

Toen ik in de Gorcumse Courant van 3 januari 2018 jullie advertentie voor medewerker van de afdeling beneficiantencontact en –service zag las, dacht ik meteen: “Ik ben de collega die ze zoeken!” Dierenwelzijn is voor mij ontzettend belangrijk, daarom is dit een functie waarin ik graag aan de slag ga.

Na mijn opleiding tot secretaresse aan de MEAO heb ik verschillende functies gehad, van receptioniste tot medewerkster belastingen. Hiernaast hielp ik mijn ex-echtgenoot met het organiseren van evenementen in zijn winkel (woninginrichtinig).
In 2010 ben ik zelf een winkel begonnen in natuurlijke hondenvoeding, wat is voortgekomen uit mijn passie voor honden. Het contact met de mensen en de dieren, dit in combinatie met de uiteenlopende werkzaamheden was erg leuk om te doen. Ik deed alles van A tot Z. Van inkoop tot verkoop, voedingsadviezen, promotie, websitebeheer en het staan met een stand op hondenshows. Kortom goed organiseren en coördineren behoorden tot mijn dagelijkse werkzaamheden. Vanaf medio 2015 ben ik wegens omstandigheden helaas gestopt met de fysieke winkel en beheer nu alleen nog de webshop. Hiernaast werk ik nog 30 uur als nanny.

Graag wil ik weer in een meer uitdagende functie werkzaam zijn. Dit in combinatie met het inzetten voor dierenwelzijn zou helemaal fantastisch zijn.
U vindt in mij iemand die snel leert en die open staat voor nieuwe uitdagingen. Verder zou ik mezelf willen omschrijven als: resultaatgericht, positief ingesteld en communicatief zeer vaardig. Ik kan goed zelfstandig werken, maar ik beleef ook veel plezier aan het samen met collega’s uitwerken van creatieve oplossingen die werken.

In bijgaand cv vindt u een overzicht van mijn opleidingen en werkervaring. Vanzelf-sprekend ben ik graag bereid mijn motivatie nader toe te lichten in een persoonlijk gesprek.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 januari 2018, 09:42
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Je komt heel enthousiast en gemotiveerd over, Jean. Mijn belangrijkste tip zou deze zijn: Maak van je brief minder een opsomming van wat al in je CV staat. Zet in plaats daarvan twee dingen in de schijnwerpers - je ervaring met klantencontact (bijvoorbeeld belastingdienst) en jouw passie voor dieren wat leidde tot een eigen zaak in natuurlijke hondenvoer. Door die twee eruit te lichten, jouw sterkste argumenten, zal de brief aan kracht winnen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor pedagogisch medewerker bso graag jullie mening saskiaj Sollicitatiebrief en cv 2 17 juli 2013 21:46
Graag reactie op mijn open sollicatiebrief administratief medewerkster Anouk2105 Sollicitatiebrief en cv 2 14 december 2011 16:52
Graag jullie mening over mijn sollicitatiebrief LauravanB. Sollicitatiebrief en cv 3 14 september 2011 02:48
Sollicitatie voor Intercedente. Graag jullie mening! LianneN Sollicitatiebrief en cv 3 11 maart 2010 21:33
Graag jullie mening om mijn sollicitatiebrief QA Officer BSDB123 Sollicitatiebrief en cv 9 9 augustus 2008 13:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon