Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 september 2007, 20:53
Manhattan Manhattan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 3
Manhattan is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Bakkerij, feedback?

Ik heb eigenlijk maar weinig ervaring met sollicitatiebrieven omdat baantjes meestal aan kwamen waaien.

Ik heb al ervaring in een bakkerij en werk daar momenteel nog maar wil voornamelijk vanwege het reizen dichterbij werken. Ook ben ik wel toe aan wat nieuws na ruim 1.5 jaar. De bakkerij waarbij ik wil solliciteren bevind zich in mijn woonplaats.

- Daarnaast vraag ik mij af of een CV echt nodig is bij een sollicitatie naar een zaterdag baantje? Ze vroegen hier niet specifiek om?

- En of het kan dat ik mijn huidige functie ook neerzet als weekendhulp.. dit is ook de functie die ik vervul, maar omdat ik solliciteer naar de functie weekendhulp weet ik niet of dit voor verwarring kan zorgen? Uiteraard ga ik bij mijn huidige bijbaan weg als ik aangenomen wordt.

Graag tips, verbeteringen, aanvullingen of juist dingen die ik moet weglaten.

Dit is mijn brief..

Citaat:

Naam
Straat + nummer
Postcode + plaats

Naam bedrijf
Straat + nummer
Postcode + plaats


Betreft: vacature weekendhulp bakkerij

xxxx, 7 september 2007

Geachte heer, mevrouw

Ik las uw vacature in het filiaal op het xxxxcentrum (= winkelgalerij waar de winkel zich bevind) en dacht meteen, dit is een baan voor mij.
Leergierig, bereid alles aan te pakken en sociaal ingesteld. Enkele steekwoorden die op mij van toepassing zijn. Daarom solliciteer ik graag op de functie ‘weekendhulp’ binnen uw bedrijf.

Mijn naam is xxxx xxxxxx en ik ben 18 jaar oud. Momenteel ben ik werkzaam bij een bakkerij in xxxxxxx waar ik de functie van verkoopmedewerkster/winkelhulp vervul.

Wat mij het meest aanspreekt is dat ik het werken in een bakkerij en de sfeer hierbinnen goed heb ervaren. En is het een plus dat mijn kennis en ervaring die ik heb opgedaan, voor uw bedrijf gericht in te kunnen zetten.

Ik ben op zoek naar een goede werksfeer en iets nieuws wat dichter bij mij woonplaats gelegen is.

Een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek zou ik heel fijn vinden.


Hoogachtend,


xxxx xxxxxxx



Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 september 2007, 22:58
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief Bakkerij, feedback?

Niemand die feedback wil geven?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 september 2007, 23:20
Devore
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief Bakkerij, feedback?

ik zit net te bladeren hier dus laat ik eens wat proberen..

in de laatste zin staat mij ipv mijn
mijn woonplaats. maar ik had begrepen uit de tips dat je dit soort argumenten/motivaties beter niet in een sollicitatie zet.

Leergierig, bereid alles aan te pakken en sociaal ingesteld. Enkele steekwoorden die op mij van toepassing zijn
zou ik aan elkaar breien..
...... en sociaal ingesteld zijn enkele steekwoorden....


En is het een plus dat een zin begin je niet met en

Het is een plus dat.........

maar verder vind ik het een leuke spontane brief

veel succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verzorgende IG: graag feedback Silvia1 Sollicitatiebrief en cv 3 1 juni 2007 18:47
Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, graag feedback yvonnejoziasse Sollicitatiebrief en cv 1 12 oktober 2006 18:04
Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D missm Sollicitatiebrief en cv 5 6 september 2006 00:55
sollicitatiebrief redactiemedewerker..graag feedback danielle78 Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2006 14:57


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon