Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 juli 2007, 18:25
Ilse888 Ilse888 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Berichten: 4
Ilse888 is on a distinguished road
Post Originele sollicitatiebrief of niet?

Hey,

kan iemand zijn mening geven over mijn sollicitatiebrief voor creatief tekstschrijver bij een multimediabedrijf? Vermits ik geen ervaring heb in deze functie wou ik mijn brief doen opvallen tussen al die andere brieven. Zou ik het erop wagen of toch maar bij standaardbrief houden?
Alvast bedankt!

"Creatieve tekstschrijver"
Profiel:
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend
- je hebt interesse in multimedia
- je werkt vlot met Word en Excel
- enige grafische kennis is mooi meegenomen
- je bent te vinden voor thuiswerk



Biep biep ... u heeft 1 nieuw bericht!

Beste Ilse,

Bij het lezen van je brief viel je creativiteit ons meteen op!

Een jonge, enthousiaste persoon die over een goede algemene computerkennis beschikt en die ook nog eens weet te spelen met de Nederlandse taal is net wat wij zoeken.

Je kan al aardig overweg met PowerPoint, en in de initiatieweek voor de grafische opleiding Drukvoorbereider heb je kennis kunnen maken met de programma's Indesign, Photoshop en Illustrator, wat je interesse alleen maar deed toenemen.
Daarnaast spreken multimedia en telecommunicatietechnieken je net als thuiswerk enorm aan.

Wij danken je ook voor je bijgevoegde cv die ons heeft voorzien van alle nuttige gegevens waardoor we jou gemakkelijk konden bereiken.

Heel graag nodigen wij je uit voor een persoonlijk gesprek waarin wij u meer kunnen vertellen over deze boeiende job.

Met vriendelijke groeten,

XXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 juli 2007, 19:18
lieselot
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Origineel of niet?

Hoi Ilse,

Dit vind ik absoluut een originele brief! Je neemt natuurlijk een risico doordat je niet weet hoe de werkgever hierop zal reageren, maar je brief zal in ieder geval niet onopgemerkt voorbij gaan! Ik heb nog enkele kleine opmerkingen in het rood toegevoegd (meestal gewoon suggesties), maar voor de rest vind ik je brief echt leuk.

Veel succes ermee!



Beste Ilse,

bij (hoofdletter) het lezen van je brief viel je creativiteit ons meteen op!

Een jonge, enthousiaste persoon die over een goede algemene computerkennis beschikt en die ook nog eens weet te spelen met de Nederlandse taal is net wat wij zoeken.

Je kan al aardig overweg met PowerPoint (komma) en in de initiatieweek voor de grafische opleiding Drukvoorbereider heb je kennis kunnen maken met de programma's Indesign, Photoshop en Illustrator (komma) wat je interesse alleen maar deed toenemen.

Ook spreken multimedia en telecommunicatietechnieken je net als thuiswerk enorm aan. (Deze zin zou ik bij de vorige alinea plakken, en de "ook" vervangen door "daarnaast" of iets dergelijks, aangezien je in de volgende zin ook al het woord "ook" gebruikt.)

Wij danken je ook voor je bijgevoegde cv die ons heeft voorzien van alle nuttige gegevens waardoor we jou gemakkelijk konden bereiken.

Heel graag nodigen wij u uit voor een persoonlijk gesprek waarin wij u meer kunnen vertellen over deze boeiende job. (consequent blijven: je gebruikt in de rest van de brief "je" dus moet je dat in deze zin ook doen)

Met vriendelijke groeten,

XXX
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatieprobleem en twijfels over beroep Interaction Designer en opleiding CMD topTijgertje Loopbaanvragen 4 15 juni 2009 12:40
Sollicitatiebrief interieurarchitect: hulp gevraagd, kom er zelf niet uit Tugba2 Sollicitatiebrief en cv 2 10 maart 2007 15:28
In je sollicitatiebrief wel of niet verwijzen naar andere werknemers? silke Sollicitatiebrief en cv 2 3 november 2006 20:38
Sollicitatiebrief: goed of niet? Vermaak Sollicitatiebrief en cv 1 2 juli 2006 22:02
a.u.b. help mijn sollicitatiebrief is niet te vertrouwen emal75 Sollicitatiebrief en cv 4 20 oktober 2005 13:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon