Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 december 2005, 12:50
missm missm is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Berichten: 4
missm is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D

Hallo!

Bij deze mijn sollicitatiebrief! Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!!

Geachte mevrouw/meneer,

Flexibel, ondernemend en enthousiast. Karaktereigenschappen van mijzelf die ik zeker herken in de profielomschrijving voor de functie van opleidingskundige.

Mijn naam is XXX. Ik studeer Onderwijskunde aan de XXX en ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek, waarna ik in februari af hoop te studeren als onderwijskundige. Daarna wil ik mijn loopbaan verder ontwikkelen in deze richting.

De functie voor opleidingskundige bij uw organisatie viel mij in eerste instantie op omdat het profiel goed aansluit bij mijn opleiding en de door mij gekozen afstudeerrichting, namelijk XXX. Mijn afstudeerrichting richt zich met name op het organiseren en ontwikkelen van opleidingen en opleidingsbeleid binnen bedrijven en organisaties. Dit is iets wat duidelijk centraal staat in uw organisatie en in het functieprofiel voor opleidingskundige. Om deze reden spreekt uw organisatie en de openstaande vacature mij erg aan.

Het profiel van de functie sluit goed aan bij mijn vaardigheden. Mijn opleiding is erg praktijkgericht, waardoor ik ervaring heb opgedaan met het zelfstandig en in projectgroepen uitvoeren en leiden van opleidingskundige opdrachten voor verschillende organisaties. Een goe voorbeeld hiervan is mijn afstudeeronderzoek. Dit onderzoek richt zich op het opstellen van aanbevelingen omtrent het herontwerp van de opleiding voor de functie van XXX Hierbij moet goed gelet worden op de visie en wensen van de werkgever. Tevens moet kritisch worden gekeken naar de opleidingsbehoefte omtrent de inhoud van het curriculum en de vormgeving van de opleiding.

Verder ben ik een echte 'people-person'. Ik werk graag met anderen. Elke dag alleen achter een computer zitten is dan ook niets voor mij. In een dergelijke situatie zit er voor mij niet veel spanning en uitdaging in het werk. Juist de interactie met anderen in projecten is wat mij aanspreekt in werkzaamheden.

Natuurlijk kan ik nog veel meer over mijzelf vertellen. Daarom hoop ik dat ik uw belangstelling heb gewekt en dat u mij uitnodigt om mezelf in een gesprek verder voor te stellen.

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 december 2005, 16:30
missm missm is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Berichten: 4
missm is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D

Erg jammer dat niemand heeft gereageerd.....

Gelukkig ben ik vandaag gebeld dat ik op 1e gesprek mag komen!!

Laatst gewijzigd door missm; 31 december 2005 om 18:53
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 januari 2006, 12:08
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Angry Re: Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D

Ik vind het een slechte sollicitatiebrief.
Komt zeer arrogant over en ik denk dat je dat niet moet doen in zo'n functie.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 januari 2006, 13:44
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D

Thnx voor je commentaar zou je misschien wat specifieker willen zijn? Wat vind je precies arrogant overkomen en heb je ook ideeen over hoe dit anders zou kunnen?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 3 januari 2006, 14:29
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd
Ik vind het een slechte sollicitatiebrief.
Komt zeer arrogant over en ik denk dat je dat niet moet doen in zo'n functie.
Ik hou het op een Troll. Anoniem, niet geregistreerd, verwacht geen nadere uitleg.
__________________
René
Met citaat reageren
  #6  
Oud 6 september 2006, 00:55
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Post Re: Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D

geachte sollicitant,
momenteel ben ik zelf aan het solliciteren. je brief heeft een positieve kant en biedt de mogelijkheid tot vragen.

als je nog tips hebt voor bedrijven hoor ik dat graag van je

grt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie Beer Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 21:09
Hulp gevraagd bij mijn 1e sollicitatiebrief Nathaley Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 16:40
open sollicitatiebrief graag feedback en evt. aanvullingen lucienne Sollicitatiebrief en cv 2 18 december 2005 20:37
Sollicitatiebrief: commentaar gevraagd sub0 Sollicitatiebrief en cv 7 6 september 2005 00:48
Feedback gevraagd op sollicitatiebrief Maatschappelijk werker anomalus Sollicitatiebrief en cv 6 30 augustus 2005 14:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon