Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 december 2005, 12:50
missm missm is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Berichten: 4
missm is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D

Hallo!

Bij deze mijn sollicitatiebrief! Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!!

Geachte mevrouw/meneer,

Flexibel, ondernemend en enthousiast. Karaktereigenschappen van mijzelf die ik zeker herken in de profielomschrijving voor de functie van opleidingskundige.

Mijn naam is XXX. Ik studeer Onderwijskunde aan de XXX en ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek, waarna ik in februari af hoop te studeren als onderwijskundige. Daarna wil ik mijn loopbaan verder ontwikkelen in deze richting.

De functie voor opleidingskundige bij uw organisatie viel mij in eerste instantie op omdat het profiel goed aansluit bij mijn opleiding en de door mij gekozen afstudeerrichting, namelijk XXX. Mijn afstudeerrichting richt zich met name op het organiseren en ontwikkelen van opleidingen en opleidingsbeleid binnen bedrijven en organisaties. Dit is iets wat duidelijk centraal staat in uw organisatie en in het functieprofiel voor opleidingskundige. Om deze reden spreekt uw organisatie en de openstaande vacature mij erg aan.