Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2008, 21:19
nieuw
Gast

Standaard Re: Iemand ervaring met HBO Marketing Management?

Ik zat ook te denken om deze opleiding te doen op InHolland Den Haag.
Weet iemand welke vakken je krijg (en wat ze een beetje inhouden) ? Bijv. bedrijfsadministratie ?!

En is het echt >precies< hetzelfde as CE, behalve dat het dan in het engels is. Ik heb namelijk gehoord dat die opleiding heel erg moeilijk is, niet leuk en dat heel veel mensen al na het eerste half jaar ermee stoppen. Niet echt positief dus :S

Eerlijk gezegd heb ik ook moeite met Wiskunde en Statistieken. Vooral statistieken is een reden waarom ik misschien mijn huidige opleiding (IBMS) niet ga halen. Al moet ik toegeven dat ik het waarschijnlijk beter zou snappen als ik vaker naar de lessen ging (dom).

Ik wil graag de Marketing richting op en het liefst in het buitenland, dus deze opleiding lijkt perfect.
Cijfers gerichte vakken zijn niet mijn sterkste kant en daar ligt m'n interesse ook niet. Jammer genoeg heeft IBMS daar te veel van: Finance, Financial Accounting, Management Accounting, Math, Statistics.
De splitsing tussen Finance en Marketing komt pas in jaar 3. Dan moet ik het nog 2 jaar volhouden.
Met citaat reageren