Discussie: Compleet vast
Los bericht bekijken
  #3  
Oud 29 juni 2008, 16:00
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remco Bekijk bericht
Met andere woorden het werk is niet leuk maar wel vertrouwd.
Je wilt dus eigenlijk binnen dit bedrijf blijven, maar niet op deze functie... Waarom ga je niet praten met je leidinggevende! Misschien is er binnen het bedrijf wel een (kompleet) andere functie voor jou weggelegd. Als het bedrijf niet weet dat jij niet lekker zit, zullen zij nooit met een gesprek komen... Vertel gewoon wat je denkt en welke richting je intresse naar uit gaat, wie weet komt er iets goed uit dat gesprek en hoef je helemaal niet weg uit de 'vertrouwde' omgeving, maar krijg je wel 'leuker' werk!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remco Bekijk bericht
Helaas ben ik niet gelukkig in dit werk en dan merk ik vaak in de weekenden en de mensen om me heen uiteraard ook.
Dit is zoiezo niet een goed teken! Je moet dus zeker verandering maken in je leven, hoe 'angstig' en ook mag lijken om een andere weg in te slaan... Want als je zo door gaat ga je er onderdoor...

Als dat gesprek met je leidinggevende niks opleverd, zou ik toch stappen ondernemen naar een opleiding en/of ander werk. Wat hier boven al gezegd wordt: ICT is veel vraag naar! En niet alleen naar 20-jarige broekies Bij ons werk een man als applicatiebeheerder. Hij is pas op zijn 33ste die richting op gegaan, daarvoor was hij chefkok.... Dus alles kan! En je bent nooit te oud om te leren: Er zijn hier op de site mensen die beginnen met een opleiding, terwijl ze al 50+ zijn... Dus jij kan ZEKER opnieuw beginnen!

Want zeg nou zelf: Je hebt maar 1 leven!
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren