Los bericht bekijken
  #5  
Oud 12 augustus 2008, 18:15
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Hoe denken jullie hierover?

Bedankt voor jullie reacties!

Hihi Catbert kan me de leedvermaak wel voorstellen hoor Ik lach er zelf ook om. Ik had er nog niet eens over nagedacht dat ze het ook positief hadden in kunnen zien inderdaad, aangezien ik niet zomaar opgegeven had.

Ik heb het verhaal ook met grote zelfspot verteld, ik heb zelfs herhaaldelijke keren gezegd dat het wel 1 grote smoes lijkt, maar ja die grap konden ze niet waarderen.

Tessa, wel grappig dat je precies schrijft wat ik ook denk. Vooral het laatste. Al wilde ik deze baan juist wel heeeeel erg graag. Ik had alleen geen keus dan alleen bij hun te solliciteren voor deze functie, omdat zij het enige bedrijf in de stad e.o. zijn die deze functie hebben.

Ik denk dat het uiteindelijk allemaal zo heeft moeten zijn en ik daardoor al deze pech heb gehad.
Nu denk ik wel, wat ben ik blij dat ik niet ben aangenomen bij hun, omdat ze al moeilijk doen over de kleinste dingen, maar ja dat wist ik toen niet. Ergens vind ik het nog steeds wel jammer, omdat ik voor deze functie niet ergens anders kan solliciteren, tenzij ik ga verhuizen maar dat gaat me een beetje te ver.

Al met al wel een enerverende ervaring erbij Deze zal ik in ieder geval nooit meer vergeten!
Met citaat reageren