Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 maart 2009, 17:13
biebelbons biebelbons is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2009
Berichten: 13
biebelbons is on a distinguished road
Standaard HBO Rechten aan de Open Universiteit

Wie oh wie heeft er ervaring met studeren aan de OU?
Zoja, wat studeer je, sinds wanneer, hoe combineer je het (werk/gezin), hoeveel tijd doe jij over een module?


Om mijzelf nog even voor te stellen: ik ben 7 jaar werkzaam in de incassobranche, ben 26 en wil nog veel bereiken! Ik ben leergierig en wil graag een HBO-opleiding op mijn cv kunnen zetten.
Omdat ik eerder al HBO SJD naast mijn werk heb geprobeerd maar dit afgekapt heb wegens het niet efficient kunnen studeren aan een Hogeschool (veel groepswerk, te grote groepen, slechte docenten, onduidelijke communicatie etc, het vreet meer tijd dan nodig is). Dus ik ben me sinds een aantal maanden aan het oriënteren op particulier onderwijs en kwam eerst uit bij NCOI, maar omdat ik mijn werkgever niet voor de studie wil laten betalen (ik wil de vrijheid hebben over te kunnen stappen naar ander werk), maar daar lees ik toch vrij veel negatieve dingen over.
Via een rechtenforum (wil HBO recht doen) kwam ik uit bij de OU en dat ziet er erg interessant uit! Loodzwaar, maar wel net zo zwaar als je het jezelf wil maken..
Vandaar mijn vraag
Met citaat reageren