6 mei 2009, 14:47
|
Juniorlid
|
|
|
|
Sollicitatiebrief jonge managementkracht
Hallo iedereen.
Ik heb geprobeerd een brief op te stellen voor een sollicitatie als jonge managementkracht.
Citaat:
XXX
Sollicitatie jonge managementkrachten
Geachte
In mijn zoektocht naar een interessante en uitdagende baan kwam ik de vacature tegen op jullie website. U vraagt zich af waarom de vacature mij aanspreekt?
De voornaamste reden waarom ik heb gekozen voor uw bedrijf is dat ik graag werkzaam zou willen zijn in een dynamisch internationale retailomgeving. XXX heeft mij altijd aangesproken, niet alleen vanwege mijnregelmatige boodschappen in uw bedrijf, maar de nieuwsgierigheid hoe de goederen uiteindelijk tot bij de klant geraken.
Op dit moment ben ik bezig met een bedrijfsstage. Na de bedrijfsstage heb ik mijn opleiding Logistiek Management aan deXXX afgerond. In deze opleiding moesten we verschillende projecten tot een goed einde brengen. Mijn stage, die op dit moment nog loopt, zorgen ervoor dat ik de nodige inzichten en contactvaardigheid bevorderd. Mijn vakantiewerk als jobstudent in een warehouse heeft ervoor gezorgd dat ik de nodige inzichten en eigenschappen heb verworven om in een distributieomgeving te werken.
In uw vacature spreekt men over persoonlijke inzet, bekwaamheid om in team te werken, inlevingsvermogen. In de Hogeschool hadden we verschillende projecten, waarvan werken in teamverband en de nodige inzet noodzakelijk waren om een project tot een goed einde te brengen. Ik heb deelgenomen aan een minionderneming, waar ik een klein groepje van 3 personen moest ondersteunen en coachen. Bovendien heeft de opleiding Logistiek Management mijn talenkennis verrijkt. Ik spreek vlot XXX en XXX, maar kan mij ook goed uitdrukken in het XXXen XXX.
Ik ben discreet, flexibel en heb organisatorische vaardigheden. Ik kan alleen werken, maar persoonlijk werk ik liever in teamverband. In teamverband kan men elkaar corrigeren.
Mocht u op basis van mijn korte voorstelling benieuwd zijn naar meer, dan kom ik graag wat meer uitleg geven in een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groeten
XXX
|
|