Re: input gevraagd
Naar aanleiding van de tips ben ik weer aan de slag gegaan.
Ik durf het bijna niet te vragen maar.......
Betreft Vacature Teammanager
Geachte Mevr. ***,
De afgelopen tijd zijn de vacatures van Teammanager te Alkmaar mij niet ontgaan. Meerdere malen moest ik een vacature aan mij voorbij laten gaan, daar ik nog niet in het bezit was het gevraagde opleidingsniveau. Gezien ik nu de opleiding middle management succesvol heb afgerond, kan ik met enthousiasme solliciteren op de vacature van Teammanager die u op het intranet geplaatst heeft.
Met mij als Teammanager stelt u iemand aan die oog heeft voor kwaliteit, doelstellingen realiseert en medewerkers laat ontplooien binnen hun eigen verantwoordelijkheid. Mijn jarenlange ervaring als ***** brengt u de gezochte vakinhoudelijke kennis en zorgt er voor dat ik goed beeld van het functioneren en welbevinden van de medewerker kan vormen.
Het veel aanwezig zijn in het uitvoerende proces is een van de taakomschrijvingen die mij in de functie van Teammanager aantrekt. Als voorzitter en organisator van werkoverleg in Den Helder heb ik mijn goede sociale vaardigheden en contactuele eigenschappen in praktijk gebracht. Mijn positieve instelling, enthousiasme en constructieve houding kunnen een positieve bijdrage leveren aan uw managementteam.
Ik vertrouw er op dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groet,
Bijlage: curriculum vitae
|