Discussie: Newbie
Los bericht bekijken
Oud 27 april 2010, 13:54
MentalCoachAmsterdam MentalCoachAmsterdam is offline
Lid

MentalCoachAmsterdam is on a distinguished road
Standaard Re: Newbie

Hallo Newbie,

Tja, vastzitten in een baan die je niet veel zegt en waarin je niet zo veel van jezelf kwijt kunt, dat is geen pretje. Werk is best een belangrijk onderdeel van iemands leven. Sommigen zeggen: lekker blijven zitten en je geld vangen, maar jij voelt je daar duidelijk niet goed bij. Ik geef je gelijk. Ik zou ook geen werk willen doen alleen voor het geld.
Ik snap ook wel dat je vanwege gezinsuitbreiding of angst om van baan te veranderen maar blijft zitten. Maar word je hier op de lange termijn gelukkig van? Je angst om nieuwe wegen te onderzoeken en nieuwe stappen te zetten is begrijpelijk, maar dat houdt je wel tegen om de baan te vinden waarin jij je talenten kwijt kunt, of misschien wel je passie voor honden kunt uitleven.

Kun je misschien op onderzoek uit? Met mensen praten die met honden werken, hen vragen of ze ideeën voor jou hebben? Kun/wil je een eigen bedrijf beginnen? Of wil je bij een bedrijf werken dat zich op honden richt? Ga in je netwerk op onderzoek uit en kijk hoe anderen die met honden werken dat hebben opgelost.

Kijken naar je passie en er met anderen over praten is een belangrijke stap om richting te vinden in jouw loopbaan.

Ben benieuwd wat je gaat doen!

Groet,

Baukje
Met citaat reageren