Los bericht bekijken
  #3  
Oud 22 juni 2010, 13:09
Diego Diego is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juni 2010
Berichten: 2
Diego is on a distinguished road
Standaard Re: Artistieke opleiding

Ik zit in Vlaanderen op school, het vijfde jaar is het voorlaatste jaar voor het middelbaar. Daarna kan ik naar de hoge school gaan (of universiteit). Natuurlijk weet ik dat ik volgend jaar sowieso nog moet gaan afmaken voor een middelbaar diploma.

En ik weet dat ik kan schrijven en ook wel kan acteren want de leerkrachten zeggen het. Maar ik realiseer me ook, zoals ik al gezegd heb, dat dit nog aangescherpt moet worden. Natuurlijk zijn er zo honderden mensen in België en Nederland, en allicht zijn er vele beter als mij, daarom wil ik hier verder in gaan 'om beter te worden'.

En ik wil het doen omdat ik het wil, ik zou liever schrijver of acteur worden dan op een kantoor te zitten en papierwerk in te vullen. Het zijn mijn ouders die er waarschijnlijk op tegen zijn dat ik in 'het schrijven' of 'het acteren' wil verdergaan.

Maar ik denk dat ik het gewoon ga proberen om op zo'n kunstschool of academie ofzo binnen te geraken. Want gelijk heb je als je zegt 'Die niet waagt die niet wint'. En aangezien ik wel van gokjes hou...
Met citaat reageren