Los bericht bekijken
  #5  
Oud 29 juli 2010, 17:31
ovandoorn ovandoorn is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 4
ovandoorn is on a distinguished road
Standaard Re: Advies gevraagd om met VMBO-TL naar HBO Commerciële Economie te kunnen gaan (23 j

Nou, het is inmiddels niet meer omdat "mijn vrienden" dit ook doen, De meeste studeren op universitair niveau en gaan nu hun tweede al jaar in. Mijn motivatie is gewoon om mijn kansen te vergroten op de arbeidsmarkt en voor mijn algemene zelf ontwikkeling.

Ik heb al gekeken naar een thbo opleiding, deze opleiding duurt 2 jaar en daarmee kan je zo doorstromen naar HBO CE als je hem haalt. Alleen heb ik het gevoel dat ik dan onder mijn niveau aan het studeren ben. Daarom heb ik gedurende het jaar de 21 plus toets gemaakt.

Wat betreft mijn droombaan heb ik wel een aantal iedeeën, alleen weet ik niet of ik dat de rest van m'n leven wil gaan doen. Maar om zoiets te verwezelijken moet ik toch echt een aantal diploma's behalen. Ook als het niet wil lukken moet ik toch ergens een fundering hebben en daarom vind ik het belangerijk om een opleiding te hebben.

Ik heb er ook aan zitten te denken om een eventuele avondcursus te gaan volgen. Om mijn Nederland schrijfvaardigheid te verbeteren.

Wat is wijsheid?

Nogmaals bedankt voor je inzet!
Met citaat reageren