Discussie: Wat is wijsheid
Los bericht bekijken
Oud 25 september 2011, 13:02
Prada Prada is offline
Juniorlid

Prada is on a distinguished road
Standaard Wat is wijsheid

Hallo,

Ben een vrouw die al jaren bij hetzelfde bedrijf werkt in een commerciele omgeving. Nu kan ik een evc traject ingaan zodat ik voor mijn competenties een diploma ontvang.
Er is al gedacht aan NIMA marketing dus en kwam ik zelf nog uit bij de richting Bedrijfskunde MER via de NTI. Ik dacht dit te gaan doen omdat het bedrijf veel last heeft van de recessie en ik zelf ook niet weet of ik hier nog jaren kan blijven werken.

Daarnaast loop ik nog te dubben om Psychologie of Rechten te studeren aan de Open Universiteit. Alleen ben ik dan jaren onder de pannen en ben ik hier ook te oud voor? (ben een ruime veertiger). Het voordeel van de OU vind ik dat de tentamens bij het cursusgeld in zit en wil je contact dan kun je zo tercht op het studiecentrum. De twijfel bij de richting Psychologie is dat er al veel mensen deze richting doen en een baan vind je er bijna niet in.

Wat ik heel goed kan is luisteren, uitstekend inlevingsvermogen, ben flexibel, ben wel commercieel maar hou niet van grote harde targets en ben leergierig.

Wat kan ik doen?

Groetjes
Prada
Met citaat reageren