Los bericht bekijken
  #3  
Oud 8 februari 2012, 20:20
Flamingo Flamingo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2012
Berichten: 10
Flamingo is on a distinguished road
Standaard

Hallo Erik,

Je geeft goed aan waar je goed in bent en dat je passie hebt voor het vak. Belangrijke eigenschappen die je beter uit kan laten komen door bondiger te schrijven. Een vrolijke persoonlijkheid gata niet verloren als je bondiger schrijft en je als sollicitant en niet als klant opstelt.
Vergelijk het met een ijstent, dat je gek bent op ijs, het altijd eet, heerlijk vindt en de beste temperatuur om het te bewaren weet zijn allemaal goede eigenschappen. Maar alleen de laatste zou echt van belang zijn voor de werkgever om te weten.
Verder is de toon in je brief iets te informeel, ik zou het wat formeler maken. De eigen hobbies zijn niet van belang voor de werkgever en kan je eventueel kort benoemen in je cv. Ook vraag ik me af of het 'voice-over' echt van belang is voor het vervullen van deze functie. Je goede omgang met mensen zou ik wel erin houden en ook goed beschrijven, je moet als croupier immers geen hekel hebben aan mensen of druktes. ook het adequaat reageren in stress situaties kan belangrijk zijn?

Als tip zou ik zeggen, begin helemaal opnieuw en gebruik de tips van carrieretijger: schrijf eerst op wat je erin wilt zetten.

succes