Los bericht bekijken
  #3  
Oud 21 september 2012, 12:01
roggers1985 roggers1985 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 september 2012
Berichten: 3
roggers1985 is on a distinguished road
Standaard

Daar ben ik het niet geheel mee eens. Als je als simpel administratief medewerker verplicht wordt om adviesopleidingen te volgen, terwijl je helemaal niet adviseert of verkoopt, dan klopt er simpelweg iets niet. Dat diploma's ieder jaar geupdate moeten worden vind ik ook prima en begrijpelijk gezien de wijzigende fiscaliteiten, maar dat ze deze zomaar nietig kunnen verklaren omdat er niet voldoende "adviesaspecten" aan het diploma zitten, dan vind ik dat je reinste onzin. Dat ik er niet meer mee zou mogen adviseren, dat is prima, maar laat ze in ieder geval geldig zijn als bewijs van het feit dat ik de basis onder de knie heb.

Degenen die de crisis hebben veroorzaakt, die moeten mijn inziens gewoon volledig geweerd worden. Maar nog steeds kom ik de mensen tegen die voor eigen gewin hun klanten om de tuin leiden. Die halen dat adviespapiertje en gaan vrolijk verder waar ze mee bezig waren. Dus ik betwijfel of een "eed" of een extra adviespapiertje enige zoden aan de dijk zet.

In ieder geval bedankt voor het advies, ik zal mijn brief aanpassen om andersgezinden ook aan te kunnen schrijven.
Met citaat reageren