Je bent hier al een blog begonnen

Een blog waar je veel reactie op krijgt en waarin jij jezelf aan het ontdekken bent.
En in een "eigen" blog kun je schrijven over reizen, hoe jij je voelt en alles wat je bezighoudt. Daar kun je verhalen schrijven over dingen die je zou willen doen en hoe je dat gaat aanpakken. Je kunt je fantasie daar helemaal uitleven en ontdekken wat je wel of niet leuk vindt.
Ik vind het interessant om steeds nieuwe werkzaamheden/opdrachten te doen, omdat die mij verrijken, nieuwe dingen leren en ik er nieuwe inzichten van krijg. Dit ben ik, maar ik weet dat er ook heel veel mensen zijn die het juist prettig vinden om zekerheid te hebben. Dus dat ze van te voren weten wat er van hun wordt verwacht en dat ze liever werk hebben dat niet hun passie is, maar waar ze zich wel veilig bij voelen.
Dat je werk je passie is dat is prachtig, maar er zijn maar weinig mensen waarbij dit zo is. Hun passie uiten ze in hun vrije tijd, bijvoorbeeld op de voetbalclub, tijdens het vrijwilligerswerk, bij het beantwoorden van vragen op een site, enz.
Groeten van Hetty