Los bericht bekijken
  #3  
Oud 3 december 2013, 12:05
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Dankjewel voor je reactie.

De test heb ik reeds gedaan, ik heb ook contact gehad met de EVC-aanbieder. Het nadeel is dat ze niet zeker zijn of ik bewijsmateriaal kan aantonen op HBO-niveau. Echter, alvast een inschatting maken a.d.h.v. mijn bewijzen doen ze ook niet. Nu weet ik 1000% zeker dat ik het niveau heb, maar de reactie van de aanbieder doet me wel twijfelen. Ik kan wel een gok wagen, maar dat vind ik zonde van mijn geld als ik uiteindelijk faal.

Ik blijf het allemaal een beetje wazig vinden. De ene EVC-aanbieder beweert dat EVC betrekking heeft op competenties en kennis, en neemt ook reeds behaalde opleidingen in overweging, de ander weer niet. Het is dus ook maar de vraag of het behalen van modules mij gaat helpen bij het verzilveren van vrijstellingen, hoewel ik het persoonlijk bijzonder apart zou vinden als het niet het geval is.

Daarom wil ik nu losse opleidingen volgen, en bewijzen van competenties verzamelen, tot ik genoeg heb om alsnog binnen zeer korte tijd een HBO te halen. De enige reden dat ik dit wil is omdat ik niet tegen 'barričres' wil aanlopen als ik promotie wil maken.

Maar dan vraag ik me af, heeft dit kans van slagen, of ben ik alsnog gedoemd om me 6 jaar te binden aan een opleiding waarvan niet zeker is dat ik 'em kan afronden, gezien gebrek aan tijd.
Met citaat reageren