Los bericht bekijken
  #5  
Oud 13 december 2013, 20:18
camaro camaro is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 december 2013
Berichten: 11
camaro is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Hier wat feedback op je brief, wellicht kan je er wat mee;

Ik zal u dan ook in deze brief overtuigen waarom ik de juiste en de geschikte persoon ben voor deze functie. (is dit niet een beetje dubbelzinnig?); [I]zelf hou ik niet zo van de manier waarop je dit stelt. DE juist en DE geschikte. Ik zou wanneer je deze zin wilt aanhouden het iets matigen. Ze bepalen zelf wel of dat wie DE juiste en/ of DE geschikte is.

Tijdens mijn opleiding bouwtechnische bedrijfskunde/vastgoedkunde en de daarvoor gaande afgeronde opleiding bank en verzekeren is het mij duidelijk geworden dat ik wil werken in de zakelijke bancaire wereld. Is deze zin niet wat te lang waardoor hij niet echt vlot leest?

mijn inziens prefect -> perfect (is het niet wat over de top?) "sluit goed aan" is zou ook kunnen.

(Deze alinea samenvoegen met de bovenstaande alinea?) in de bovenstaande alinea stel je je min of meer voor en geef je jouw ervaringen aan.
In de andere alinea geef je meer aan waarom jij denkt dat de vacature bij jouw past. Je motivatie. Dus wat dat betreft kan je de alinea's gescheiden houden.

Omdat ik momenteel al enige tijd werk bij een internet provider maakt mij dit tot een communicatief, klantgericht en een loyaal persoon. Kan je niet op een andere manier aangeven dat je een communicatief, klantgericht en een loyaal persoon bent? Nu ga je wel heel erg kort door de bocht.

In het geheel vind ik eigenlijk je toon een beetje 'too much', maar misschien past dit ook wel gewoon bij jou en/of heb je het idee dat dit nodig is?!

Veel succes verder!
Met citaat reageren