Los bericht bekijken
Oud 8 september 2014, 12:40
johanna2014 johanna2014 is offline
Lid

johanna2014 is on a distinguished road
Standaard Nieuwe versie graag commentaar

Superbedankt wederom voor jouw feedback!

Hierbij een nieuwe versie :-) Zou je hier naar willen kijken?

Tilburg, 8 september 2014

Betreft: Vacature ……………….

Geachte mevrouw van der Linden,

Op 2 september werd mijn interesse gewekt door de vacature op de website monsterboard voor de functie van “……………”. De bijbehorende omschrijving sprak me erg aan en sluit aan bij mijn kwaliteiten en persoonlijkheid. In deze brief wil ik u graag duidelijk maken dat ik de uitvoerder ben die u zoekt.

Ik ben de afgelopen 10 jaar werkzaam als meewerkend projectleider in de woning- en utiliteitsbouw. Door mijn voormalige collega’s word ik gezien als een gedreven persoonlijkheid. Stressbestendig, accuraat, conventioneel en een positieve instelling naar het werk toe zie ik als mijn sterke eigenschappen.

Aspecten die mij aanspreken in de functie zijn het aansturen en motiveren van het personeel, de opbouw van de verschillende projecten van begin tot het eind en de volledige verantwoordelijkheid te dragen. Waaronder het persoonlijke contact met de klant en de feedback richting het bedrijf. …..heeft als kernwaarde kwaliteit leveren. Zelf stel ik ook hoge eisen aan mijn eigen werk en aan dat van anderen. Ik streef voortdurend naar verbetering hiervan. Daarnaast ben ik iemand die klantgericht werkt. Ik heb namelijk een goed inlevingsvermogen, kan goed luisteren en ben dienstverlenend.

Relevante werkervaring heb ik opgedaan binnen ………….montagebedrijf, waarin ik verantwoordelijk was voor een montageteam dat werkte op de verschillende projecten. Het plannen, zorgdragen voor de benodigde materialen en aansturing van het team behoorden tot mijn verantwoordelijkheid. De werkzaamheden bestonden uit het plaatsen van kozijnen en schuifdeurelementen in bestaande wanden en metal stud, afhangen en stellen van de deuren en het aanbrengen van hang en sluitwerk.

Door mijn ruime ervaring met het leiding geven aan mensen vind ik mijzelf geschikt voor de functie. Daarnaast behoorde tot mijn werkzaamheden het zelfstandig plannen, organiseren en evalueren van projecten. De technische ervaring die ik op heb gedaan in het verleden door mijn meewerkende functie in de bouw en renovatie zie ik als een grote toevoeging. Het verblijven op locatie en lange dagen maken zijn voor mij ook van geen enkel probleem.

Door mijn voormalige functie heb ik ervaren wat het was om de verantwoordelijkheid te dragen voor de resultaten van een montageteam. Georganiseerd, overzichtelijk en klantgericht werken typeerde mij. Ik heb geleerd het overzicht te behouden in hectische situaties en weet goed prioriteiten te stellen. Ik ben ervan overtuigd hiermee een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen uw organisatie …….

Graag licht ik mijn motivatie en cv toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren