Los bericht bekijken
Oud 9 september 2014, 10:00
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan

mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Op 2 september werd mijn interesse gewekt door de vacature op de website Monsterboard voor de functie van “……………”.
Citaat:
Ruim 10 jaar ben ik werkzaam als meewerkend projectleider in de woning- en utiliteitsbouw.
Citaat:
Aspecten die mij aanspreken in de functie zijn het aansturen en motiveren van het personeel, de opbouw van de verschillende projecten van begin tot het eind en de volledige verantwoordelijkheid te dragen. Waaronder het persoonlijke contact met de klant en de feedback richting het bedrijf. …..heeft als kernwaarde kwaliteit leveren. Zelf stel ik ook hoge eisen aan mijn eigen werk en aan dat van anderen. Ik streef voortdurend naar verbetering hiervan. Daarnaast ben ik iemand die klantgericht werkt. Ik heb namelijk een goed inlevingsvermogen, kan goed luisteren en ben dienstverlenend.
De eerste paar zinnen van deze alinea lopen niet lekker. Kijk hier nog eens naar.

Citaat:
Relevante werkervaring heb ik opgedaan binnen ………….montagebedrijf, waarbij ik verantwoordelijk was voor een montageteam dat werkte op de verschillende projecten. Het plannen, zorgdragen voor de benodigde materialen en aansturing van het team behoorden tot mijn verantwoordelijkheden.
Citaat:
Door mijn ruime ervaring met het leidinggeven aan mensen vind ik mijzelf geschikt voor de functie. Daarnaast behoorden tot mijn werkzaamheden het zelfstandig plannen, organiseren en evalueren van projecten. De technische ervaring die ik heb opgedaan in het verleden door mijn meewerkende functie in de bouw en renovatie zie ik als een grote toevoeging. Het verblijven op locatie en lange dagen maken zijn voor mij ook van (dit kan weg) geen enkel probleem.
Citaat:
Door mijn voormalige functie heb ik ervaren wat het was om de verantwoordelijkheid te dragen voor de resultaten van een montageteam. Georganiseerd, overzichtelijk en klantgericht werken typeerde mij. Ik heb geleerd het overzicht te behouden in hectische situaties en weet goed prioriteiten te stellen. Ik ben ervan overtuigd hiermee een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen uw organisatie …….
Dit is min of meer een herhaling van eerdere alinea's, op de zin in het rood na. Probeer die zin in een andere alinea te verwerken en voeg nog een alinea toe waarin je motiveert waarom het bedrijf waar je nu solliciteert je aanspreekt.

Succes! Je bent goed op weg!

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren