Los bericht bekijken
Oud 15 september 2014, 10:28
Niet geregistreerd
Gast

Red face Feedback

Even wat dingen die bij mij in het oog sprongen....

"Op de site van de VDAB zag ik een vacature die er voor mij meteen uitsprong. Met deze brief zal ik er u van proberen te overtuigen waarom ik de perfecte kandidaat ben voor deze functie."

Ik zou niet 'proberen' te overtuigen, maar gewoon doen. dus:

"Op de site van de VDAB zag ik een vacature die er voor mij meteen uitsprong. Met deze brief zal ik u er van overtuigen waarom ik de perfecte kandidaat ben voor deze functie."

"Momenteel ben ik tewerkgesteld bij Tokheim bv in Bladel, Nederland. Dit via een uitzendcontract met geen garantie op een vast contract. Dit was mijn eerste echte, vaste baan en het heeft mij mezelf leren ontdekken. Ik ben zeer leergierig, alles wat nieuw is en waar ik niks van weet, neem ik heel snel in me op, ik ben overal in geďnteresseerd en ik kan me 100% inzetten voor een bedrijf of organisatie. "

Ik zou dit hele stuk herschrijven. 'geen garantie op een vast contract' als lezer denk ik dan, ah...ok dan weten we ook weer dat deze persoon toch nogal wanhopig is.

"overal in geinteresseerd" mijn gedachte: oh jee, zal ze dan wel de aandacht weten te houden bij haar werk? klinkt als een beetje adhd, en 100% inzet...jaja, toch tijdens het gesprek (als dat er komt) nog even vragen waar dat dan uit blijkt.

"Ik hoop heel snel iets van u te mogen horen en eventueel langs te komen op het kantoor in Hamont-Achel of Lommel."

Weer hoop...wanhoop?

Wat vind je van?

"Ik kijk er naar uit om deze brief in een gesprek toe te lichten op uw kantoor in Hamont-Achel of Lommel."

Overigens het stukje waarvan gevraagd werd of het misschien te familiaal is? Dat stukje vond ik het krachtigste van de brief.
Met citaat reageren